میخیل چخنکلی، وزیر آموزش و پرورش گرجستان از نیک برسفورد، نماینده جدید برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) میزبانی کرد و در خصوص تعمیق همکاری ها در زمینه آموزش حرفه ای گفتگو کرد.

 میخیل چخنکلی، وزیر آموزش و پرورش گرجستان از نیک برسفورد، نماینده جدید برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) میزبانی کرد و در خصوص تعمیق همکاری ها در زمینه آموزش حرفه ای گفتگو کرد. وزیر از نیک برسفورد برای همکاری و حمایت های مثمر ثمر در تمام سطوح سیستم آموزشی گرجستان قدردانی نمود. وی  به ویژه بر آموزش حرفه ای تاکید کرد و نماینده جدید برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) را با اصلاحات جاری در گرجستان در این راستا اشنا کرد. 

نیک برسفورد، به نوبه خود، مدل جدید مدیریت آموزش حرفه ای را تحسین کرد و بر اهمیت مشارکت بخشهای عمومی و خصوصی را در رستای آماده کردن متخصصین مرتبط با نیازهای بازار کار، تاکید کرد. نماینده جدید برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) آمادگی خود را برای حمایت از گرجستان در این راستا اعلام کرد.طرفین همچنین در مورد مدل مدیریت آموزش حرفه ای متمایز که به تمرکززدایی تسهیل می کند، بحث کردند. در این گفتگو همچنین بر لزوم ارائه گزینه‌های متنوعی از برنامه‌های آموزشی استاندارد بین‌المللی صحبت شد که به برای افراد مختلف در هر سنی فرصت های جدید را ایجاد و به غلبه بر مشکلات اجتماعی و اقتصادی کمک می کند.

https://mes.gov.ge/content.php?id=۱۲۶۶۱&lang=geo

کد خبر 9822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =