میخیل چخنکلی وزیر آموزش و علوم گرجستان اولین مجمع علمی ملی را با هدف بحث و بررسی و جمع بندی فرآیندهای علمی جاری و موضوعات جاری در کشور افتتاح کرد.وی از راه دور خطاب به حاضران آرزوی موفقیت کرد: "امسال، برای اولین بار، مجمع علمی ملی برگزار می شود. بستری برای گفت و گو در فضای علمی گرجستان ایجاد می شود که نمایندگان حوزه های مختلف علمی را متحد می کند.

میخیل چخنکلی وزیر آموزش و علوم گرجستان اولین مجمع علمی ملی را با هدف بحث و بررسی و جمع بندی فرآیندهای علمی جاری و موضوعات جاری در کشور افتتاح کرد.وی از راه دور خطاب به حاضران  آرزوی موفقیت کرد: "امسال، برای اولین بار، مجمع علمی ملی برگزار می شود. بستری برای گفت و گو در فضای علمی گرجستان ایجاد می شود که نمایندگان حوزه های مختلف علمی را متحد می کند. مجمع ملی علمی هر ساله با حمایت وزارت آموزش و علوم گرجستان برگزار خواهد شد. این مجمع علمی چند بخشی است و نمایندگانی از حوزه های مختلف از گرایش های علمی زیر را گرد هم می آورد: بهداشت و علوم زیستی، آموزش و پرورش و علوم روانشناسی، علوم سیاسی، اقتصاد و جامعه شناسی. برای شرکت کنندگان و مهمانان انجمن آرزوی موفقیت دارم. من مطمئن هستم که این بستر جدید بسیار جالب و پربار خواهد بود".

اولین مجمع ملی علمی در قالب «هفته علم» با حضور نمایندگانی از حوزه های مختلف علمی و موسسات آموزشی و علمی در تاریخ ۲۰-۲۱ دسامبر برگزار  شد.

https://mes.gov.ge/content.php?id=۱۲۷۴۷&lang=geo

کد خبر 10394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =