در پارلمان لایحه "در مورد تغییر در قانون" در مورد پیشگیری از خشونت علیه زنان و یا خشونت خانگی، حمایت و کمک به قربانیان خشونت " و اصلاحات قانون گرجستان در مورد پیشگیری از خشونت خانگی، حمایت و کمک به قربانیان خشونت خانگی مورد بحث قرار گرفت.

در پارلمان لایحه "در مورد تغییر در قانون" در مورد پیشگیری از خشونت علیه زنان و یا خشونت خانگی، حمایت و کمک به قربانیان خشونت " و اصلاحات قانون گرجستان در مورد پیشگیری از خشونت خانگی، حمایت و کمک به قربانیان خشونت خانگی مورد بحث قرار گرفت. بر اساس این پیش نویس، دولت گرجستان موظف است غرامت قربانیان خشونت را برای جبران خسارات وارده جبران کند.

تا اول ژانویه ۲۰۲۲، دولت باید میزان غرامت پرداختی به قربانی و نحوه صدور آن را تایید کند. خدمات مربوطه برای قربانیان خشونت توسط دولت از نظر مراکز بحران و همچنین پناهگاه ها، مشاوره حقوقی، روانشناسی و همچنین جبران خسارت کامل به سلامت ارائه می شود. پارلمان با ۷۹ رای موافق و ۷ رای مخالف این لایحه را تصویب کرد.

https://www.interpressnews.ge/ka/article/۶۹۰۵۵۳-parlamentma-kalta-mimart-zaladobis-da-ojaxshi-zaladobis-agkvetis-zaladobis-msxverplta-dacvisa-da-daxmarebis-shesaxeb-kanonshi-shesatan-cvlilebebs-mxari-dauchira

کد خبر 10631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =