در ۲۹ دسامبر، در چارچوب نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" در دبی ، روز ملی گرجستان جشن گرفته شد. هیئت گرجستانی در این مراسم حضور داشتند. ناتیا تورناوا وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان و همچنین معاون نخست وزیر گرجستان، وزیر محیط زیست و کشاورزی لوان داویتاشویلی در میان اعضای این هیئت حضور دارند.

در ۲۹ دسامبر، در چارچوب نمایشگاه بین المللی "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" در دبی ، روز ملی گرجستان جشن گرفته شد. هیئت گرجستانی در این مراسم حضور داشتند. ناتیا تورناوا وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان و همچنین معاون نخست وزیر گرجستان، وزیر محیط زیست و کشاورزی لوان داویتاشویلی در میان اعضای این هیئت حضور دارند. نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی فرصتی بی نظیر برای گرجستان است به میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان که به مدت شش ماه از این نمایشگاه بزرگ بازدید خواهند کرد با فرهنگ، تاریخ گرجستان و البته فرصت های مدرنی را که گرجستان به دنیای گردشگری، سرمایه گذاری، تجارت و بسیاری چیزهای جالب دیگر ارائه دهد.غرفه گرجستان در چهار جهت موضوعی - شراب سازی سنتی، خط /آلفبای گرجی، مقاصد گردشگری پویا و در حال توسعه در جهان و محیط تجاری ارائه می شود. در نمایشگاه "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" ۱۹۱  کشور جهان حضور دارند.

https://www.interpressnews.ge/ka/article/۶۹۰۴۰۵-saertashoriso-gamopena-ekspo-۲۰۲۰-dubais-parglebshi-dubaishi-sakartvelos-erovnuli-dge-aginishneba-romelsac-kartuli-delegacia-daescreba

کد خبر 10633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =