۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

انجمن معلمان آنلاین انگلیسی آینده، پلتفرم آنلاین جدید برای معلمان زبان انگلیسی است که توسط معلمان مدیریت می شود و به معلمان زبان انگلیسی فضای آنلاین را ارائه می دهد که در آن معلمان می توانند ایده های جدید، دانش، تجربیت خود را به اشتراک بگذارند.

انجمن معلمان آنلاین انگلیسی آینده، پلتفرم آنلاین جدید برای معلمان زبان انگلیسی است که توسط معلمان مدیریت می شود و به معلمان زبان انگلیسی فضای آنلاین را ارائه می دهد که در آن معلمان می توانند ایده های جدید، دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

پس از ثبت نام در پلتفرم، معلمان می توانند در فعالیت های زیر مشارکت کنند:

۱. نشست هایی با مدیریت ناظم (موضوعات نشست ها با توجه به نیاز معلمان، برنامه و موضوعات اصلی انتخاب می شود)؛

۲. وبینارهای برگزار شده توسط کارشناسان محلی و بین المللی آموزش زبان انگلیسی (به رهبری مربیان شورای بریتانیا، سخنرانان انگلیسی و محلی دعوت شده ویژه)؛

۳. جلسات و بحث های آنلاین؛

۴. ایجاد پورتفولیوهای الکترونیکی شخصی؛

۵. تحقیق عملی قابل مؤثر که به موازات یک دوره تعاملی ویژه طراحی شده انجام خواهد شد.

پلتفرم انجمن آنلاین معلمان Future English  در گرجستان به همه معلمان زبان انگلیسی امکان  شرکت در توسعه حرفه ای مداوم چندوجهی از طریق یک مدل حرفه ای مشابه به مدت ۱۸ ماه را می دهد. این برنامه بخشی از همکاری جدید با وزارت آموزش و علوم و مرکز ملی توسعه حرفه ای معلمان است که فرصت های جدیدی را برای توسعه حرفه ای معلمان در گرجستان ایجاد می کند. همچنین به شرکا کمک می‌کند تا عناصر و ویژگی‌های موفق مدل پلتفرم جامعه آنلاین معلمان را در ساختار پلتفرم ملی واحد برای آموزش الکترونیکی برای همه معلمان موضوعی ادغام کنند.

کد خبر 10660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =