والدین ۲۳۸۶۹ دانش آموز مدارس دولتی گرجستان تمایل خود را برای تغییرآموزش به آنلاین در این هفته ابراز کرده اند که طبق اعلام وزارت آموزش، رکوردی برای یک هفته است. همزمان ۴۸۴۲ نفر از والدین برای لغو فرم آموزش آنلاین برای فرزندانشان اقدام کردند.

والدین ۲۳۸۶۹ دانش آموز مدارس دولتی گرجستان تمایل خود را برای تغییرآموزش به  آنلاین در این هفته ابراز کرده اند که طبق اعلام وزارت آموزش، رکوردی برای یک هفته است. همزمان ۴۸۴۲ نفر از والدین برای لغو فرم آموزش آنلاین برای فرزندانشان اقدام کردند.

طبق اعلام وزارت آموزش و علوم گرجستان، کسانی که مایل به آموزش از راه دور هستند باید در وب سایت ایجاد شده توسط سامانه اطلاعات مدیریت آموزش - https://online.emis.ge ثبت نام کنند. کسانی که نحوه آموزش از راه دور را در ترم پاییز انتخاب کرده و انصراف نداده اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. والدین دانش آموزان مؤسسات آموزش عمومی این امکان را دارند که در ترم بهار سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بین نحوه آموزش حضوری و آنلاین انتخاب کنند.

روند آموزش به صورت حضوری در تاریخ ۱۷ ژانویه بر اساس مقررات مربوطه وزارت بهداشت آغاز شده است اما در صورت ابتلا به ویروس وزارتخانه محدودیت‌های نقطه‌ای را اجرا می کند.

https://sputnik-georgia.com/۲۰۲۲۰۱۲۰/distanciur-swavlebaze-gadasvlis-survili-msoblebis-rekordulma-raodenobam-gamotqva-۲۶۳۷۷۶۷۱۱.html

کد خبر 10662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =