عبداللطیف الشیخ، وزیر امور مذهبی عربستان سعودی، به ائمه جمعه سراسر کشور دستور داد تا در خطبه های جمعه آینده، در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی مردم عربستان را درجریان فعالیت های تبلیغی گروه مزبور قرار داده و به مردم هشدار دهند

عبداللطیف الشیخ، وزیر امور مذهبی عربستان سعودی، به ائمه جمعه سراسر کشور دستور داد تا در خطبه های جمعه آینده، در تاریخ  ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی مردم عربستان را در جریان فعالیت های تبلیغی گروه مزبور قرار داده و به مردم هشدار دهند زیرا فعالیت های این گروه در عربستان سعودی ممنوع است. ائمه موظف شدند چهار نکته کلیدی از گروه های تبلیغی و مهم ترین اشتباهات آن ها را گوشزد کرده و تروریسم گرایی این گروه را به اطلاع عموم برسانند. همچنین ممنوعیت وابستگی به گروه های تبلیغی و الدعوه در عربستان را اعلام نمایند.

از سوی دیگر کاربران شبکه های اجتماعی با انتقاد از این اقدام عربستان می گویند: توافقی بین عربستان و اسرائیل برای ساخت شهر انجام شده از یک سو و صدور دستور ممنوعیت جماعت تبلیغی از سوی دیگر جای تعجب ندارد. کاربر دیگری گفته است که احزاب مذهبی پاکستان از این به بعد برنامه درسی خود را از کجا خواهند آورد؟ همچنین برخی از کاربران گفتند: عربستان سعودی اکنون زنان را لیبرال می کند، بنا بر این تبلیغ را ممنوع می کند.

کد خبر 10849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =