پیر محمد حسن حسیب الرحمان، رهبر برجسته دینی و معنوی جهان اسلام و سجاده نشین زیارتگاه منطقه عیدگاه شریف راولپندی گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: تا زمانی که شما با قرآن کریم و اهل بیت(ع) رابطه دارید، اگر آن را قوی نگه دارید، هرگز به بیراهه نخواهید رفت.

  حسیب الرحمان گفت: صحابه مانند ستارگان درخشانی هستند و از آن ها پیروی کنید تا هدایت یابید. وی گفت: فداکاری بزرگ و درخشان امام حسین(ع)، نوه پیامبر اکرم(ص) تا روز قیامت چراغ راهنمایی خواهد بود.

   حسیب الرحمان گفت: حضرت امام حسین(ع) چنین داستان بزرگی از راستی، عشق الهی و عشق به پیامبر اکرم (ص) را با خون خود و خاندان بزرگ خود رقم زدند که برای همیشه در تاریخ  اسلامی با حروف طلایی ثبت شد و حد فاصل بین خیر و شر قرار گرفت. وی گفت: امروز ما باید در عمل نقش خود را در چارچوب آموزه های برتر حضرت امام حسین(ع) قرار دهیم تا از این طریق بهترین عمل را انجام داده تا هم دین و هم دنیایمان شکوفا شود. وی افزود: امروز، روز هفتم محرم گذشت. مرشد من، قبله عالم، الحاج حافظ حضرت خواجه پیر محمد حبیب الرحمان است که تمام زندگی وی در پیروی از صحابه و عشق به امام حسین(ع) سپری شده است.

این اظهارات را وی در منطقه مندی بهاء الدین در مراسم مذهبی بیان کرد.

کد خبر 10954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =