علامه راجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان گفت: از یک سو به آخوندهای تکفیری اختیار داده شده است تا فرقه گرایی و نفرت را شعله ور کنند و از سوی دیگر، کسانی که وحدت اسلامی و مدارای مذهبی را آموزش می دهند، محاصره شده اند.

     علامه راجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان گفت: از یک سو به آخوندهای تکفیری اختیار داده شده است تا فرقه گرایی و نفرت را شعله ور کنند و از سوی دیگر، کسانی که وحدت اسلامی و مدارای مذهبی را آموزش می دهند، محاصره شده اند. وی گفت: شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان شخصاً به تلاش های علمی و عملی علامه سید شهنشاه نقوی برای وحدت اسلامی و مدارای مذهبی اذعان کرده و اظهار تمایل کرد و گفت: علامه سید شهنشاه نقوی باید در ده روز محرم در شبکه تلویزیونی ملی حضور یابد و به طور روزانه وحدت اسلامی و مدارای مذهبی را آموزش دهد.

    علامه ناصر جعفری گفت: پلیس نمی تواند علیه شخصی که از تلاش های علمی و عملی وی، وزیر کشور تقدیر و تشکر کند، پرونده تشکیل دهد.

    وی با بیان اینکه قدرت های خارجی در تلاش هستند تا دولت اسلامی پاکستان را به دولت فرقه ای تبدیل کنند، گفت: از یک سو، به آخوندهای تکفیری اختیار داده شده تا شعله نفرت را برافروزند، از سوی دیگر، کسانی که وحدت اسلامی و مدارای مذهبی را آموزش می دهند در محاصره قرار داده می شوند.

    وی در ادامه گفت: دولت باید عناصری را که به نام قانون فعالیت ضد ملی را در دستور قرار دارند را زیر نظر داشته باشد و نهادهای دولتی باید وظایف خود را در محدوده قانون انجام دهند.

 توضیح:

   علامه سید شهنشاه نقوی، عالم برجسته شیعی پاکستان و از طرفدار علامه سید ساجد علی نقوی، رهبر شیعیان پاکستان و رئیس نهضت اسلامی ایالت سند است. با وجود برخی اختلاف نظرات وی با علامه سید ساجد علی نقوی، علامه راجا ناصر عباس جعفری در این موقعیت حساس از وی حمایت کرد.

کد خبر 11000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =