عمران خان، نخست وزیر پاکستان گفت: برگزاری مجمع سرمایه گذاری پاکستان و عربستان سعودی یک اتفاق خوشایند است.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان گفت: برگزاری مجمع سرمایه گذاری پاکستان و عربستان سعودی یک اتفاق خوشایند است. وی گفت: فرصت ها برای یافتن راه های جدید در بخش تجاری و روابط فرهنگی بین دو کشور، همیشه روابط دو کشور را محکم می کنند.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان در مصاحبه با مجله سعودی الریاض گفت: نیروی انسانی پاکستان می تواند نقش مهمی در چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان داشته باشد. وی گفت: چشم انداز پاکستان جدید و چشم انداز عربستان با هدف دستیابی به توسعه و ارتقای روابط تجاری است، همچنین چشم انداز پاکستان جدید و عربستان ۲۰۳۰ مبتنی بر اصول اجتماعی و اقتصادی است.

عمران خان در ادامه در مصاحبه خود گفت: اولویت های پاکستان برای اهداف توسعه پایدار در حال تغییر از ژئوپلیتیک به ژئواکونومیک است و تلاش های رهبری عربستان برای انجام اصلاحات در زمینه های مختلف تحت چشم انداز ۲۰۳۰ قابل ستایش است. مجمع سرمایه گذاری ضمن گسترش همکاری های متقابل و ارتقای همکاری ها در زمینه های مختلف به ویژه روابط تجاری و سرمایه گذاری، فرصت هایی را برای نزدیک شدن بخش های خصوصی و شرکتی دو کشور به یکدیگر فراهم می کند.

نخست وزیر پاکستان گفت: این مجمع فرصتی برای کشف راه های جدید در زمینه تجارت دوجانبه و فعالیت های تجاری فراهم کرد. برگزاری مجمع سرمایه گذاری عربستان و پاکستان اقدامی بسیار مناسب بود. وی در مصاحبه ای با مجله سعودی گفت: پاکستان و عربستان سعودی می خواهند روابط عمیق خود را به یک مشارکت استراتژیک ثمربخش تبدیل کنند. روابط هر دو کشور همیشه محکم بوده اند و خواهند بود.

کد خبر 11100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =