قرار گرفتن گرجستان در فهرست 5 مقصد برتر گردشگری سال 2023 توسط نشریه آلمانیBILD

نشریه مشهور آلمانی BILD، گرجستان را در فهرست پنج مقصد گردشگری برتر سال 2023 قرار داد و به خوانندگان خود توصیه کرد که از این کشور دیدن کنند وگرجستان در کنار کشورهایی چون اسپانیا، کیپ ورد، کرواسی و آلبانی قرار داشت

نشریه مشهور آلمانی BILD، گرجستان را در فهرست پنج مقصد گردشگری برتر سال 2023 قرار داد و به خوانندگان خود توصیه کرد که از این کشور دیدن کنند وگرجستان در کنار کشورهایی چون اسپانیا، کیپ ورد، کرواسی و آلبانی قرار داشت.این نشریه دستورالعمل های جالبی را برای بهار و تابستان امسال منتشر کرد. نویسنده مقاله خاطرنشان می کند که استراحتگاه های اسپانیا، کیپ ورد، کرواسی، آلبانی و گرجستان می توانند به ویژه برای گردشگران آلمانی جالب باشند.بیش از 48.5 هزار بازدید کننده از آلمان در سال 2022 از گرجستان بازدید کردند.

قلمرو گرجستان به وسعت باواریا است، جمعیت آن همان برلین است. شما باید از گرجستان دیدن کنید نه تنها به این دلیل که امسال میزبان نمایشگاه گردشگری ITB برلین بود. مدت زمان پرواز از مونیخ و دوسلدورف به تفلیس 4 ساعت است، پروازهای مستقیم از برلین، ممینگن و دورتموند در جهت کوتایسی انجام می شود .

گرجستان در آغاز ماه مارس در بزرگترین نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین 2023 به عنوان کشور میزبان شرکت کرد. این مراسم با یک کنسرت بزرگ گرجی آغاز شد که برنامه آن متنوع بود. شعار گرجستان در ITB Berlin 2023 "مهمان نوازی بی حد و حصر" بود.مدیر ITB برلین گفت : ما نمی توانستیم شریکی بهتر از گرجستان انتخاب کنیم.

نمایشگاه ITB برلین از سال 1966 پیشروترین نمایشگاه گردشگری جهان است که منعکس کننده تمام روندهای اصلی در توسعه گردشگری بین المللی است. این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1966 برگزار شد و از آن زمان به شهرت جهانی دست یافت.

منبع:پایگاه خبری اسپوتنیک جورجیا

تاریخ:2023/03/23

https://sputnik-georgia.com/20230323/bild-saqartvelo-2023-wlis-sauketeso-turistuli-mimartulebebis-xuteulsi-daasaxela-276035813.html

کد خبر 15156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =