مرکز آموزشی آلیانس در اواخر سال ۲۰۱۷ در تونس با عنوان موسسه ای تربیتی و آموزشی که به امر آموزش تخصصی زبان فرانسه در کلیه سطوح اشتغال دارد ،افتتاح گردید.

۱: معرفی

آلیانس به عنوان مرکز آموزشی بین المللی فرانسه در سال ۱۸۸۳ با هدف آموزش زبان فرانسه تاسیس شده است. این مرکز دارای ۸۰۰ شعبه در ۱۳۷ کشور با رویکرد توسعه فرهنگ فرانسوی در سطوح ملی و جهانی و اجرای برنامه های دو جانبه یا چند جانبه آموزشی و فرهنگی بین المللی می باشد.که البته موسسات مستقل همسو با اهداف مرکز  را نیز تحت پوشش دارد.

مرکز آموزشی آلیانس در  اواخر سال ۲۰۱۷ در تونس با عنوان موسسه ای تربیتی و آموزشی که به امر آموزش تخصصی زبان فرانسه در کلیه سطوح اشتغال دارد ،افتتاح گردید.

 ۲: اطلاعات عمومی مرکز

آدرس

تلفن

سایت – پست الکترونیکی

۲۹ شارع علی بن أبی طالب/ المنزه السادس ۲۰۹۱ أریانة

۰۰۲۱۶۳۶۴۲۴۲۴۲

۰۰۲۱۶۳۶۴۳۴۳۴۳

contact@alliancefr.tn

mediatheque@alliancefr.tn

  ۳: فعالیت های عمومی و تخصصی

-          تدریس زبان فرانسه در قالب دوره های ۲۰ تا ۷۰ ساعته (با انتخاب داوطلب )از مهمترین برنامه های مرکز می باشد.. تجارت ، فرهنگ ، حقوق ، طب و ... از جمله زمینه های تخصصی آموزش زبان در این مرکز بوده که در سه بخش : مکالمه ، نگارش و فهم اجرا می گردد و در پایان هر دوره نیز  بر اساس اسلوب دقیق روش شناسی و آموزشی از شرکت کنندگان آزمون های کتبی و شفاهی به عمل آورده و در پایان نیز گواهی معتبر پایان دوره به آنان اعطا می شود.

-          برگزاری دوره های فشرده و بلند مدت آموزش زبان در قالب ۴۰ ساعت آموزشی در مرکز آلیانس یا یکی از مراکز آموزشی معتبر تونس.

-          برگزاری دوره های ۲۰ ساعته تابستانی آموزش زبان فرانسه با انتخاب داوطلبان از طریق برگزاری آزمون های تعیین سطح : DELF، DAL

-          برگزاری دوره های پیشرفته و تخصصی در زمینه های حقوق ، تجارت ، روزنامه نگاری ، تبلیغات ،گردشگری ، آشپزی ، فرهنگ عمومی و ...

-          برگزاری دوره های آموزش ابتدایی زبان فرانسه در چهار سطح A۱-۰ / A۱-۱ / A۱-۲ / A۱-۳  بر اساس شیوه های جدید آموزشی

-          ترغیب به مطالعه متون فرانوسی با دارا بودن کتابخانه تخصصی برای کلیه گروه های سنی

-          تشویق به استفاده از وسائل ارتباط جمعی برای آموزش زبان فرانسه در راستای کسب مهارت های آموزشی

-          برگزاری کارگاه های هنری ، فکری و فرهنگی برای کلیه سطوح

-          اجرای برنامه های فرهنگی با همکاری شهر فرهنگ تونس همچون : برگزرای نمایشگاه و اجرای موسیقی اوپرا

-          اجرای برنامه های موسیقی در اکثر مراکز فرهنگی تونس با هدف معرفی فرهنگ فرانسه و ویژگی های هنری آن

-          برگزرای اردوهای تفریحی در تونس در قالب برنامه های فرهنگی و گسترش ارتباط با جامعه تونس

 

http://www.alliancefr.tn/qui-sommes-nous/af-tunis/

صفحه فیسبوک

کد خبر 1687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =