غول صنعت موسیقی" Live Nation " در حال ورود به بازار گرجستان

پس از همکاری موفق با بلک سی آرنا در سال 2023، Live Nation وارد بازار گرجستان می شود.

پس از همکاری موفق با بلک سی آرنا در سال 2023، Live Nation وارد بازار گرجستان می شود. همکاری با شرکت پیشرو در صنعت سرگرمی به کشور این فرصت را می دهد تا رویدادهایی با استانداردهای مدرن برگزار کند و هنرمندان محبوبی را که قبلاً سفر آنها به کشور غیرقابل تصور بود در دسترس گرجستان قرار دهد. گرجستان اولین و تنها کشور منطقه است که میزبان رویدادهایی می شود که تحت نظارت Live Nation برگزار می شود و از این طریق گردشگران علاقه مند به صنعت سرگرمی را از منطقه و سایر کشورهای اطراف جذب می کند.

Live Nation   یک غول صنعت سرگرمی جهانی است که در 40 کشور فعالیت می کند و گرجستان به چهل و یکمین(41) کشور شریک تبدیل شده است. Live Nation هر ساله حدود 45000 کنسرت و بیش از 100 جشنواره را در سراسر جهان برگزار می کند. از جمله بزرگترین جشنواره های جهان Mad Cool و Lollapalooza  هستند. Live Nation حقوق هنرمندان را برای سازماندهی تورهای جهانی و کنسرت‌هایشان برای سال‌ها خریداری می‌کند. این هنرمندان شامل افرادی هستند که بیشترین تقاضا را در بازار گرجستان دارند. لازم به ذکر است که Live Nation با سازمان هایی مانند: Netflix وUFC  همکاری می کند. این شرکت همچنین صاحب بزرگترین پلتفرم فروش بلیط در جهان به نام Ticketmaster است که 7 بلیط در ثانیه در سراسر جهان می فروشد.

"ستاره گرجستان" کمپین 2 ساله ای است که توسط ایراکلی غریباشویلی، نخست وزیر گرجستان راه اندازی شده و همراه با تیم "بلک سی آرنا" اجرا می شود. در فصل اول کمپین، گرجستان قبلاً میزبان ستارگان مشهور جهانی مانند: Imagine Dragons، Bruno Mars، The Killers، Damian Lazarus، All Day I Dream بوده است.

منبع: پایگاه خبری ایمدی نیوز

تاریخ: 29 دسامبر 2023

https://imedinews.ge/ge/kultura/319208/musikaluri-industriis-giganti-live-nation-saqartvelos-bazarze-shemodis

کد خبر 18078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =