عادی سازی برخی چهره های معروف لبنانی با رژیم صهیونیستی

	عادی سازی برخی چهره های معروف لبنانی با رژیم صهیونیستی

اخیرا تصویری از نانسی عجرم خواننده لبنانی کنار وبلاگ نویس اسرائیلی ایتزیک بلاس در فضای مجازی منتشر شد. عجرم با این فرد اسراییلی در حاشیه کنسرتی که اخیرا در قبرس برگزار کرده بود، گفتگویی داشت، که جنجال گسترده ای را در صفحات رسانه های اجتماعی به راه انداخت. در این زمینه، خواننده لبنانی مورد انتقاد قرار گرفت و به یک ترند روی پلتفرم x تبدیل شد، به خصوص که انتشار این عکس همزمان با در معرض قرار گرفتن بمباران وحشیانه اسرائیل در منطقه غازیه جنوب لبنان بود. منتقدان به این نکته اشاره کردند که خواننده لبنانی هیچ اهمیتی برای تجاوز به کشورش قائل نیست. و از آغاز تجاوزات اسرائیل به غزه، هیچ گونه همبستگی علنی و آشکار با فلسطینی ها را اعلام نکرده است. بلکه، ده‌ها کنسرت در عربستان سعودی و یا سایر کشورها اجرا کرده است.

نکته قابل توجه این است که رسانه‌های اسرائیلی عکس نانسی با وبلاگ‌نویس ایتزیک بلاس را به صورت گسترده و با عبارات ستایش آمیز و تمجید از عجرم منتشر کردند. عبارتی که عنوان این گزارش های اسرائیلی شد، این بود.  "نانسی عجرم، خواننده لبنانی که اسرائیل را دوست دارد"

این خواننده تاکنون هیچ نظری در مورد این تصاویر نداده و در حال حاضر سکوت را انتخاب کرده است. به دلیل این عکس ها، وکیل "شربل عرب" بر اساس قانون بایکوت اسرائیل، که هر گونه رابطه با آن را ممنوع می داند، علیه نانسی عجرم به دادگاه نظامی لبنان شکایت کرد.

ملاحظه:

چهره های معروف بسیاری از آغاز حملات صهیونیستی علیه غزه، سکوت را انتخاب کرده اند. شاید همزمان قرار دادن جشنواره های عربستان با جنگ غزه در واقع یک نقشه ای باشد برای مشغول کردن ملت های جهان عرب وسرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل. و یکی از دلائل آن این است که سیاستهای عربستان نشان داد که حتی این افراد در صفحات مجازی و شخصی خود ابراز همدلی با فلسطین نکردند. که البته باعث کاهش طرفداران این شخصیت ها در برخی کشورهای عربی و جهان شد.

نانسی «تطبِّع» مع المدوّن الاسرائیلی

کد خبر 18707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =