بیانیه وزارت امور خارجه تایلند در مورد وضعیت اسرائیل و غزه

وزارت امور خارجه تایلند به ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین در غزه ادامه خواهد داد.ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای کمک به مردم فلسطین در غزه که در حال حاضر از سختی‌های زیادی رنج می‌برند، کمک کنند.

و زارت امور خارجه تایلند با نگرانی عمیق تحولات اخیر در اسرائیل و غزه را دنبال می‌کند.ما از افزایش خشونت و تلفات جانی، به ویژه غیرنظامیان، عمیقاً متاسفیم. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که از خشونت بیشتر خودداری کنند و برای حل و فصل درگیری از طریق گفتگو و مذاکرات مسالمت‌آمیز تلاش کنند.ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای پایان دادن به این خشونت و برقراری صلح پایدار در منطقه تلاش کند.

 تایلند از راه حل دو کشور  برای مناقشه اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند و معتقد است که این تنها راه برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه است. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که به تعهدات خود در قبال روند صلح پایبند باشند و برای دستیابی به صلح عادلانه و پایدار که منافع همه طرف‌ها را تامین کند، تلاش کنند.وزارت امور خارجه تایلند به ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین در غزه ادامه خواهد داد.ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که برای کمک به مردم فلسطین در غزه که در حال حاضر از سختی‌های زیادی رنج می‌برند، کمک کنند.

منبع :https://www.mfa.go.th/en/content/statement-concerns-israel-gaza-situation-2?cate=5d5bcb4e15e39c306000683e

کد خبر 18745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =