حزب کمونیست یونان با انتشار پیامی نسبت به حمایت یک وزیر یونانی از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد .

حزب کمونیست یونان با انتشار پیامی تاکید کرد "درحالیکه دولت اشغالگر اسرائیل نسل کشی مردم فلسطین را تشدید کرده، ۳۵ هزار نفر از جمله ۱۵ هزار کودک را به قتل رسانده و در حالیکه جنبش محکومیت این رویکرد وحشیانه اسرائیل در سراسر جهان تقویت پیدا کرده است، وزرای دولت یونان با تبلیغاتی که حتی نتانیاهو به آن حسادت می کند به حمایت خود ادامه داده و در صدد مشروعیت بخشیدن به این جنایات هستند.» حزب کمونیست تاکید کرد وزرای دولت یونان به وکیل مدافع عاملان جنایت علیه بشریت تبدیل شده و بهانه های اسرائیلی در خصوص آزادی گروگان ها را به طور کامل اتخاذ کردند و استدلال هایی را مطرح می کنند که سرسخت ترین متحدین اسرائیل در بیان آنها با مشکل مواجه هستند.    

لازم به ذکر است، آقای گئورگیادیس وزیر بهداشت و از معاونین حزب حاکم نئودمکراسی طی پیامی در شبکه «ایکس» با انتقاد از شهروندانی که در حساب کاربری سفارت اسرائیل در ایکس، از اسرائیل بابت جنگ غزه انتقاد می کنند، تاکید کرد «چرا آنها از حماس نمی خواهند گروگان ها را که از ۷ اکتبر گرفته است را آزاد کرده تا اسرائیل جنگ را متوقف کند؟ چرا در مقابل ۱۳۳ شهروند بی گناه و خانواده های آنها بی تفاوت هستند؟ وقتی در برابر آنها (گروگان های اسرائیلی) بی تفاوت هستند، چگونه از بشردوستی سخن می گویند؟

منبع: https://tvxs.gr/news/ellada/adonis-georgiadis-eimai-para-poly-eytychis-me-ti-deyteri-thesi-toy-israil-stin-eurovision/

کد خبر 19814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =