میخیل چخنکلی وزیر آموزش، علوم ، فرهنگ و ورزش گرجستان با سباستین مولینو مدیرمنطقه ای بانک جهانی درقفقاز جنوبی جلسه ای برگزارکرد و درمورد پروژه مشترک درحال اجراء "نوآوری ها،آموزش فراگیر و کیفیت" و همچنین برنامه های آینده درتمام زمینه های آموزشی بحث وتبادل نظرکردند.

میخیل چخنکلی وزیر آموزش، علوم ، فرهنگ و ورزش گرجستان با سباستین مولینو مدیرمنطقه ای بانک جهانی درقفقاز جنوبی جلسه ای برگزارکرد و درمورد پروژه مشترک درحال اجراء "نوآوری ها،آموزش فراگیر و کیفیت" و همچنین برنامه های آینده درتمام زمینه های آموزشی بحث وتبادل نظرکردند.وزیر با تشکرازهمکاری مثمرثمر سباستین مولینوس خاطرنشان کرد که بانک جهانی با وزارت آموزش و علوم گرجستان سابقه همکاری چندین ساله دارد که با پشتیبانی آن بانک تعدادی از پروژه های موفق در نظام آموزشی گرجستان اجرا شده است.

 وزیر خاطرنشان کرد که با وجود چالش های موجود، پروژه مشترک بانک جهانی و وزارت به ارزش ۱۰۲.۷ میلیون دلار "نوآوری، آموزش فراگیر و کیفیت" به حالت تعلیق درنیامده است. برعکس، وضعیت موجود و بیماری همه گیری کرونا نیازهای نظام آموزشی کشور را بیشتر برجسته کرد، از جمله اهمیت معرفی فن آوری ها در مدارس. چندین سال است که وزارت آموزش، علوم، در این راستا کارمی کند اما معرفی " سیستم آموزش از راه دور" این روند را فعال تر کرده است.در این جلسه درمورد اطمینان از دسترسی به آموزش با کیفیت و ارتقاء مهارت ها و صلاحیت معلمان نیز صحبت شد.

https://www.mes.gov.ge/content.php?id=۱۱۵۳۱&lang=geo

کد خبر 3895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =