متاسفانه در چند سال اخیر استفاده از مواد مخدر افزایش یافته است و از این آفت بزرگ موسسات آموزشی، حتی دانشگاه های رده اول نیز مصون نمانده اند به طوری که چندی قبل تعدادی از دانشجویان دانشگاه قائد اعظم نیز به همین دلیل دستگیر شده بودند.

       راجا طارق کیانی، مدیر موسسه مبارزه با مواد مخدر گفت: افزایش مصرف مواد مخدر مشکل جهانی است و همه ما باید با هم همکاری کنیم تا نسل جوان را از مصرف مواد مخدر جلوگیری کنیم.

       وی گفت: مواد مخدر سم است و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و تولید مواد مخدر بدون همکاری جامعه غیر ممکن است.

       وی افزود: نیروی مبارزه با مواد مخدر تلاش سختی می کند تا از جابجایی و فروش مواد مخدر جلوگیری کند و فروشندگان مواد مخدر آفت جامعه هستند و برای چند سکه (پول) جوانان ما را نابود می کنند.

       وی تاکید کرد: سازمان های اجتماعی و رفاهی باید برای جلوگیری از آفت مواد مخدر همکاری کنند و نیاز فوری به آگاهی در سطح جامعه است تا کودکان از این آفت بزرگ نجات یابند. امروزه مصرف مواد مخدر برای معتادان، جامعه و خانواده عادی نیز افزایش یافته است و کمتر از عذاب نیست.

      وی گفت: همه اقشار جامعه باید برای مبارزه با مواد مخدر از ما حمایت کنند.

 

      ملاحظه:

      متاسفانه در چند سال اخیر استفاده از مواد مخدر افزایش یافته است و از این آفت بزرگ موسسات آموزشی، حتی دانشگاه های رده اول نیز مصون نمانده اند به طوری که چندی قبل تعدادی از دانشجویان دانشگاه قائد اعظم نیز به همین دلیل دستگیر شده بودند. هر چند دولت پاکستان برای آگاهی بخشی اقداماتی می نماید ولی به نظر می رسد کافی نبوده و دشمنان پاکستان وقتی با حملات تروریسمی ناموفق بوده و نتوانستند به اهداف خود برسند، در موسسات آموزشی مواد مخدر را توزیع نموده تا آینده جوانان پاکستان را به نابودی بکشانند.

کد خبر 6403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =