مدرسه عالی الفلاح آفریقای جنوبی

مدرسه عالی الفلاح یک مدرسه اسلامی مستقل است که در شهر ساحلی دوربان، در کوازولو-ناتال، آفریقای جنوبی واقع شده است. در سال ۱۹۸۵، مدرسه احمدیه درهای خود را در جاده بلیر، کاتو مانور، دوربان باز کرد. این مدرسه اولین مدرسه اسلامی مستقل در دوربان، آفریقای جنوبی را تاسیس کرد.

مدرسه عالی الفلاح[۱] یک مدرسه اسلامی مستقل است که در شهر ساحلی دوربان، در کوازولو-ناتال، آفریقای جنوبی واقع شده است. در سال ۱۹۸۵، مدرسه احمدیه[۲] درهای خود را در جاده بلیر[۳] ، کاتو مانور[۴] ، دوربان باز کرد. این مدرسه اولین مدرسه اسلامی مستقل در دوربان، آفریقای جنوبی را تاسیس کرد.

در اولین سال فعالیت، این مدرسه با ۷۴ دانش آموز کار خود را آغاز کرد. اولین گروه از فارغ التحصیلان، در مجموع ۲۱ نفر، در سال ۱۹۹۱، از مدرسه که بعدها با عنوان لوکت اسلامیه[۵] شناخته شد، فارغ التحصیل شدند. این مدرسه به مدت ۱۲ سال در کاتو مانور مستقر بود.

با توسعه مدرسه در سال ۱۹۹۸، تحت عنوان مدرسه لوکت اسلامیه، دبیرستان به جاده اومبیلو[۶] در دوربان نقل مکان کرد، در حالی که مدرسه ابتدایی در کاتو مانور باقی ماند. این جابجایی به خاطر ساخت پردیس جدید یک جابجایی موقتی بود.

در سال ۱۹۹۹، این مدرسه مجدداً در محوطه پردیس فعلی خود در جاده لوتوس[۷] ، اسپرینگ فیلد[۸] ، دوربان، کوازولو-ناتال مستقر شد.

تعداد ثبت نام کنندگان مدرسه ۹۵۰ دانش آموز است. این مدرسه امکانات لازم برای تحصیل دانشجویان دختر و پسر از کلاس R - ۱۲ را تأمین می کند. مرحله متوسطه و آموزش بیشتر ([۹] FET) دارای کلاس‌های جداگانه ای برای دانشجویان دختر و پسر است. مدرسه الفلاح در امتحانات سراسری برنامه درسی شرکت می کند.

نشان مدرسه در طول فعالیت مدرسه به دلیل تغییر نامی که مدرسه داشته است، سه بار تغییر کرده است.مدرسه عالی الفلاح آفریقای جنوبی

نشان دانشکده شامل یک هلال به سمت راست است که نشانگر تولد دوره جدیدی از روشنگری است. مناره در سمت چپ به معنای اذان مسلمانان است و مرکز آن کتاب دانش است. عبارت نوشته شده درون این کتاب سخنی از پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص)، است که به تلاش برای تعالی علمی تشویق می کند. متن عبارت این است: "ز گهواره تا گور دانش بجوی. "

برنامه درسی اسلامی

علاوه بر برنامه درسی سراسری، مطالعات زیر در برنامه درسی مدرسه الفلاح گنجانده شده است:

· مطالعات اسلامی (نظری)

· مطالعات اسلامی (شفاهی)

· زبان عربی

· حفظ قرآن (اختیاری)

دستاوردها

· اعتبار ۱۰۰٪ با UMALUSI (UMALUSI یک افسانه است) (نهاد ملی نظارت برای مدارس مستقل)

· جزء ۱۸ مدرسه برتر مستقل در آفریقای جنوبی (ساندی تایمز −۲۰۰۵)

· نرخ قبولی ماتریس معافیت ۱۰۰٪ در چند سال گذشته (با بیش از دو نمره ممتاز برای هر دانش آموز)

· دریافت تأییدیه از وزارت علوم و فناوری به دلیل پیشرفت استثنایی در علوم و ریاضیات

· مورد تحسین بسیاری از سازمان‌های غیردولتی به دلیل تلاش‌های برجسته بشردوستانه

· فارغ التحصیلان حافظ قرآن

· انتخاب شدن به عنوان بهترین مدرسه در جشنواره جهانی صلح و وحدت ۲۰۱۳ (آفریقا)

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Al_Falaah_College

 

[۱] Al Falaah College

[۲] Ahmedia School

[۳] Bellair Road

[۴] Cato Manor

[۵] Lockhat Islamia College

[۶] Umbilo Road

[۷] Lotus Road

[۸] Springfield

[۹] Further Education and Training

کد خبر 6690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =