اداره ملی گردشگری وزارت اقتصاد وتوسعه پایدارگرجستان میزبان تورمطبوعاتی استونی برای افزایش گردشگران از کشورهای بالتیک است.

تلویزیون استونی برنامه های تلویزیونی معرفی ظرفیت گردشگری گرجستان تهیه می کند.

اداره ملی گردشگری وزارت اقتصاد وتوسعه پایدارگرجستان میزبان تورمطبوعاتی استونی برای افزایش گردشگران از کشورهای بالتیک است.اطلاعات مربوط به این موضوع توسط اداره گردشگری منتشر می شود. گروه فیلم هشت نفره استونیایی شبکه تلویزیونی "تی وی ۳" که توسط اداره ملی گردشگری سازماندهی شده بود ، به مدت ۲ هفته از شهر تفلیس و مناطق کاختی ، ایمرتی ، آجارا ، سامگرلو و سوانتی بازدید کرد. رئیس اداره ملی گردشگری اعلام کرد: " نمایندگان رسانه های استونی ازشهر سیغناغی ، منطقه حفاظت شده لاگودخی ، کوتایسی ، باتومی ، مستیا ، اوشگولی و دیگر اماکن گردشگری دیدن و فیلمبرداری کردند. وی افزود ما میزبان گروه فیلمبرداری تلویزیون استونی هستیم که مجموعه برنامه هایی در مورد گرجستان با عنوان " سفر به گرجستان "را آماده می کنند. "این برنامه های تلویزیونی، مقاصد فرهنگی و همچنین ماجراجویی و بوم گردی را نشان می دهد. نمایندگان تلویزیون تقریباً از تمام مناطق توریستی گرجستان دیدن خواهند کرد. این یک فرصت بسیار خوب است تا بار دیگر محصول گردشگری گرجستان را در استونی قرار دهد ، که به طور قابل توجهی گردشگران  را  افزایش می دهد. تور مطبوعاتی با مشارکت وزارت امور خارجه گرجستان و سفارت گرجستان در استونی برگزار شده است. در چارچوب سفر مطبوعاتی، تلویزیون استونی مجموعه برنامه های ویژه ای را با عنوان "سفر به گرجستان" آماده می کند ، این برنامه شامل ۱۰ قسمت است و در ماه سپتامبر بینندگان تلویزیون استونی مشاهده می کنند. برنامه های ۴۲ دقیقه ای به معرفی مقاصد گردشگری گرجستان ، تفریحگاه های دریایی و کوهستانی ، سنت ها ، فرهنگ و تاریخ گرجستان اختصاص داده شده است.

https://imedinews.ge/ge/sazogadoeba/۲۱۴۹۲۷/mogzauroba-saqartveloshi-turizmis-erovnuli-administratsiis-organizebit-estonetis-telekompania-saqartvelos-shesakheb-gadatsemebis-tsikls-amzadebs

کد خبر 8035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =