کاخ هنرهای گرجستان برنده یکی از معتبرترین جوایز در سراسر جهان - International Travel Awards جایزه سفرهای بین المللی) شده است. در بخش "بهترین موزه در گرجستان ۲۰۲۱"، کاخ هنر بدون قید و شرط برنده شد.

کاخ هنرهای گرجستان برنده یکی از معتبرترین جوایز در سراسر جهان - International Travel Awards  جایزه سفرهای بین المللی) شده است.  در بخش "بهترین موزه در گرجستان ۲۰۲۱"، کاخ هنر بدون قید و شرط برنده شد.

جوایز بین المللی سفر توسط رویدادهای Golden Tree برگزار می شود.  رویدادهای درخت طلایی  را یک شرکت برجسته گردشگری، بازاریابی و روابط عمومی، از طریق پلت فرم آنلاین خود بیش از ۵۰۰۰ شرکت مسافرتی و موسسات مختلف فرهنگی را به طور فعال تبلیغ می کند. سازمانهای مشهوری مانند Castle IN LOVE WITH WIND  بلغارستان، BOTANIQ Castle of Tura  مجارستان و هتل Radisson Blu.  در مسابقه شرکت کردند.

 پس از یک دوره مسابقه طولانی و پرتنش، خوشحالیم که اعلام کنیم که کاخ هنر - موزه تاریخ فرهنگی با وضعیت برنده در سکوی ذکر شده قرار می گیرد!  ما به ویژه به این جایزه افتخار می کنیم، از همه کارکنان کاخ هنر به خاطر زحمات فراوان تشکر می کنیم، به لطف وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان، که بدون حمایت آنها دریافت چنین حمایت بین المللی غیرممکن بود!  ما مطمئن هستیم که کاخ هنر بارها بازدیدکنندگان و دوستداران فرهنگ گرجستان را خوشحال خواهد کرد! "، کاخ هنرهای گرجستان اظهار داشت.

https://georgiatoday.ge/georgian-palace-of-arts-museum-for-cultural-history-named-best-museum

کد خبر 9425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =