جشنواره بین المللی موسیقی کرال تفلیس در سال ۲۰۱۱ به ابتکار شهرداری تفلیس تأسیس شده است. هدف این جشنواره توسعه موسیقی کرال گرجستان، ترویج حفظ سنت های اجرای ، آشنا کردن مخاطبان با کار تیم هایی که در گرجستانی و خارجی می باشد.

جشنواره بین المللی موسیقی کرال تفلیس در سال ۲۰۱۱ به ابتکار شهرداری تفلیس تأسیس شده است. هدف این جشنواره توسعه موسیقی کرال گرجستان، ترویج حفظ سنت های اجرای ، آشنا کردن مخاطبان با کار تیم هایی که در گرجستانی و خارجی می باشد.

این جشنواره سالانه است و به طور سنتی کنسرت های در فضاها و سالنهای مختلف و همچنین فضا های تجربی تفلیس برگزار می شود. در طول ۱۱ سال، به شنوندگان این فرصت داده شد تا به ۷۰ گروه کرال (از جمله ۲۰ گروه خارجی) گوش دهند و فعالیت شنوندگان موسیقی کرال نیز افزایش یافت .

در بیانیه ای که توسط برگزار کنددگان این رویداد منتشر شد، گفته است: "شورای هنری جشنواره سال به سال تلاش می کند تا برنامه های کنسرت های ارائه شده متنوع و پر تازگی باشد. در طول دو سال گذشته، واقعیت و محدودیت های ناشی از همه گیری COVID-۱۹ زندگی خلاقانه  را تغییر داده است. متاسفانه گروه های خارجی امسال نیز در جشنواره شرکت نمی کنند ".

https://imedinews.ge/ge/kultura/۲۲۵۵۷۹/۴۱۱-noembers-tbilisis-sagundo-musikis-saertashoriso-pestivali-gaimarteba

کد خبر 9810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =