گروه جماعت تبلیغی: امت "رب" را رها کرده و به "سبب" ایمان آورده است، باید دعوت به ایمان انجام شود.

در سومین روز از تجمع گروه بین المللی جماعت تبلیغی، تعداد شرکت کنندگان در آن از ۵۰۰۰۰۰ نفر تجاوز کرد.

مولانا عبدالرحمان از بمبئی، مولانا ربیع الحق، مولانا عمر فاروق، مولانا محمد ابراهیم و سایر علما وابسته به این جمع در نشست های مختلف گروه بین المللی جماعت تبلیغی در لاهور گفتند: امت پس از بعثت پیامبر اکرم (ص) راه حل آسانی برای هر مشکل بدست آورده است، اما با وجود این راه حل آسان برای رستگاری و رفاه، امت اسلامی "رب" را رها کرده و به "سبب" ایمان آورده است لذا باید دعوت به ایمان انجام شود و برای اصلاح رابطه منقطع شده با خدا، باید موعظه و دعوت به دین اسلام را پذیرفت.

آن ها گفتند: هدف گروه جماعت تبلیغی اصلاح جامعه مسلمان و دعوت به دین واقعی است. ما برای موفقیت، خداوند را از خودمان ناخشنود کرده و در مقابل دنیا سر تعظیم فرود می آوریم، در حالی که باید جلوی خدا اشک بریزیم و از خدا راه حل مشکلات خود بخواهیم.

آن ها افزودند: راه حل مشکلات ما، چهارده و نیم قرن پیش توسط پیامبر اکرم (ص) داده شده است. اگر تاجر کار تجارت، کشاورز کار کشاورزی و کارمند کار خود را طبق شرع انجام دهد، رحمت خداوند سبحان هم می رسد و زندگی ما آسان می شود. ما باید وظایف خود را براساس شرع انجام دهیم، تا به خداوند نزدیکتر بشویم. در حقیقت مسلمان امروزی مریض شده و ایمان آن بسیار ضعیف شده است، به همین دلیل کفر و شرک در حال گسترش است، برکت از خانه ها برداشته شده، محیط زیست نامناسب و فرزندان نافرمان شده اند. راه حل همه این بیماری ها و مشکلات در پیروی کامل از دین مبین اسلام وجود دارد، اما کار دعوت و تبلیغ دین اسلام باید افزایش یابد، آموزش دین اسلام می بایست در مساجد انجام شود، برای ترویج معارف اسلامی و ریشه کن ساختن کفر و شرک باید مساجد رونق بگیرند. نماز وسیله ارتباط با خداست و نماز با جماعت اقامه شود. صحابه زمان زیادی را در مساجد می گذراندند و اعمال خود را در مساجد اصلاح می کردند.

توضیح:

گروه جماعت تبلیغی وابسته به اهل سنت دیوبندی است. دیوبندی ها قایل به سبب و وسیله نیستند و کسانی را که از غیر خدا حاجت بطلبند کافر و مشرک می دانند.

کد خبر 10807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =