عمران خان، نخست وزیر پاکستان، تأسیس مرکز "رحمت للعالمین (ص)" را اعلام کرد.

براساس این گزارش، مراسم مرکزی عشره "رحمت للعالمین (ص) در اسلام آباد با حضور عمران خان، نخست وزیر پاکستان و سایر مسئولین دولت برگزار گردید.  در این مراسم عمران خان، نخست وزیر پاکستان تأسیس مرکز "رحمت للعالمین (ص) را اعلام کرد. 

وی طی سخنانی در این مراسم پیام ویژه ای را به جوانان پاکستان ارائه داد و گفت: تنها راه موافقیت در سیره و آموزهای پیامبر اکرم (ص) است و من به خاطر افتتاح عشره "رحمت للعالمین (ص) افتخار می کنم.

وی گفت: مادرم همیشه از من می خواست که دعا کنم تا در مسیر مستقیم باشم و این لطف الهی است که زندگی ام تغییر یافته و آن طوری که امروز هستم قبلاً هیچوقت نبوده ام.

براساس این گزارش، مراسم اصلی "عشره رحمت للعالمین" (ص) در اسلام آباد با قرائت قرآن کریم برگزار شد و سوره فاتحه نیز برای دکتر عبدالقدیر خان در این مراسم قرائت شد.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان قبل از سخنانی در مراسم عشره "رحمت للعالمین (ص) ، سوره فاتحه را برای دکتر عبدالقدیر خان، محسن ملت پاکستان قرائت کرد.

وی گفت: من روزانه زندگی خود را به طور انتقادی مرور و محاسبه می کنم، من برای اولین بار در ۱۸ سالگی به انگلستان رفتم، من هرگز به این فکر و خیال امروزی نبوده ام. نسل جوان امروزه تحت فشار است.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان گفت: در زندگی دو راه وجود دارد، یکی راه کسب ثروت نامشروع و دیگری پیروی از زندگی پیامبر اکرم (ص). خداوند به ما می گوید از زندگی پیامبر اکرم (ص) درس بگیرید.

عمران خان گفت: فساد بزرگ ترین عامل فقر است و جامعه باید برای جلوگیری از فساد بایستد.

نخست وزیر پاکستان با اعلام تاسیس مرکز رحمت للعالمین(ص)، گفت: این مرکز شامل علمای دینی از سراسر جهان خواهد بود.

کد خبر 11067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =