بازگشت کارناوال کیپ تاون در ماه مارس

کارناوال کیپ تاون در ماه مارس امسال با پنج مرکز و پنج نمایش بازمی‌گردد که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا، با رعایت فاصله اجتماعی ایمن، با دوستان، اعضای خانواده و کارناوال شهر زیبای کیپ تاون گرد هم جمع شوند.

این کارناوال که قرار است در ۱۹ مارس برگزار شود، خلاقیت و استعداد باورنکردنی مردم کیپ تاون را به نمایش خواهد گذاشت. از ساعت ۲:۳۰ تا ۲۱:۳۰، هر مرکز کارناوال میزبان پنج نمایش متوالی است که فرهنگ ها و روایت‌های متنوع کیپ تاون را گرامی می دارند.

این مراکز در پنج مکان دیدنی معروف شهر قرار دارند. بازدیدکنندگان می‌توانند کوه خاطرات[۱] را در مرکز خیابان هتفیلد[۲] و ریشه‌های فرهنگی[۳] را در مرکز گالری ملی[۴] جستجو کنند، از حکایات کامیسا[۵] در مرکز موزه آفریقای جنوبی[۶] شگفت زده شوند، در حالی که Umswenko شور و اشتیاق را به مرکز میدان هریتِیج[۷] خواهد آورد و دوره طبل[۸] در مرکز بازار گرین[۹] دوباره جان خواهد گرفت.

وقتی بازدیدکنندگان بین مراکز کارناوال حرکت می‌کنند، می‌توانند غذا بخورند، در غذاخوری‌های محلی قهوه بنوشند یا به فروشگاه‌ها و گالری‌ها بروند. آن‌ها همچنین می‌توانند منتظر برنامه های ویژه، فعالیت‌ها و موارد دیگر باشند، زیرا انرژی کارناوال در خیابان‌های شهر موج می‌زند.

جی داوس، مسئول برگزاری، می گوید: "کارناوال امسال مردم را به صورت بی سابقه ای به هیجان خواهد آورد. به معنای واقعی کلمه. بازدیدکنندگان با حرکت بین پنج مرکز کارناوال در فضای باز در سراسر شهر، با برنامه های مختلفی مواجه می شوند. آنها می توانند شهر، خیابان ها، رستوران ها و گالری های آن را جستجو کنند، و در عین حال، از اجراهای پر جنب و جوش، برنامه ها و جاذبه های متنوعی لذت می برند.

این کارناوال از گذشته رویدادی رایگان بوده است، اما این بار، شرکت کنندگان باید حضور خود را تایید کرده و با خرید یک بلیط ۱۰ راندی برای هر نمایش، اطلاعات مربوط به واکسیناسیون خود برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ را ارائه کنند.

منبع:

https://www.bizcommunity.com/Article/۱۹۶/۴۴۳/۲۲۴۴۷۱.html

 

[۱]  Mountain of Memories

[۲] Hatfield Street Hub

[۳] Cultural Roots

[۴] National Gallery Hub

[۵] Tales of Camissa

[۶] SA Museum Hub

[۷] Heritage Square Hub

[۸] Drum Era

[۹] Green Market Hub

کد خبر 11319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =