علامه طاهر محمود اشرفی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه گفت: تلاش های سازمان "رابطه العالم اسلامی"، برای اسلام و مسلمانان ستودنی است

علامه طاهر محمود اشرفی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه گفت: تلاش های سازمان "رابطه العالم اسلامی"، برای اسلام و مسلمانان ستودنی است. در مورد گفتگوی ادیان و اسلام هراسی، موضع علما و شیوخ وابسته به این سازمان با دولت پاکستان یکسان است. وی با بیان اینکه این سازمان نقش مهمی در هدایت مسلمانان دارد، گفت: نقش دکتر عبدالکریم آل عیسی، دبیر کل سازمان در چند سال گذشته در مورد گفتگوی بین ادیان، افراط گرایی و تروریسم ستودنی است. لازم به ذکر است، نشست مجازی شورای مرکزی "رابطه العالم اسلامی" امروز به ریاست مفتی اعظم عربستان سعودی و با حضور مهمترین علما، مشایخ و رهبران جهان اسلام از جمله مفتی اعظم امارات عربی، مفتی اعظم ششان و علامه طاهراشرفی عالم برجسته پاکستان برگزار شد.

توضیح: "رابطه العالم اسلامی" سازمان فرهنگی بین المللی عربستان سعودی است که در اسلام آباد نیز دفتری دارد. سناتور راجا ظفر الحق مسئول این نمایندگی این سازمان در پاکستان است. 

کد خبر 11556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =