شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان در خصوص اقدامات اخیر علیه حجاب اسلامی در موسسات آموزشی هند از خود واکنش نشان داد و گفت: اقدامات اخیر دولت هند علیه حجاب اسلامی در موسسات آموزشی هند نگران کننده است.

وزیران فدرال پاکستان: اقدامات اخیر دولت هند علیه حجاب اسلامی در موسسات آموزشی نگران کننده است.

شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان در خصوص اقدامات اخیر علیه حجاب اسلامی در موسسات آموزشی هند از خود واکنش نشان داد و گفت: اقدامات اخیر دولت هند علیه حجاب اسلامی در موسسات آموزشی هند نگران کننده است. دختر مسلمان هندی، حقیقت ادعای سکولار بودن دولت نژاد پرست هند را افشا کرد و نیات هند خطرناک است. وی گفت: این حادثه که در هند اتفاق افتاد در جهان محکوم شده است و هند باید هزینه آن را بپردازد، در هند مسلمانان زیادی وجود دارند و آن ها بیدار خواهند شد. وی در گفتگو با رسانه ها گفت: این دختر مسلمان با حجاب اسلامی خود تمام جهان را تکان داده است و هند باید عواقب آن را متحمل شود.

 اسد عمر، وزیر برنامه ریزی، رئیس مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان نیز به دختر شجاعی که به تنهایی با رفتار ظالمانه افراطی های هندو مواجه شد، ادای احترام کرد و گفت: با دیدن وضعیت فعلی هند، ارزش قائد اعظم  و بزرگانی که خود را فدای کشور نموده و ما را از نژاد پرستان هند رهایی دادند را بیش از پیش  متوجه می شویم.

شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان گفت: حقوق بشر در هند نقض می شود زیرا دولتی با تفکر نژاد پرست هندو وجود دارد. در هند با مسلمانان به عنوان شهروندان درجه دوم رفتار می شود لذا مسلمانان باید به فکر آینده خود در هند باشند. چهره حقیقی سکولار هند در جهان افشا شده است. وی گفت: فعالان حقوق بشر در سطح جهان می بایست جنایات هند را ببینند و به دیگران توجه دهند. وزیر امور خارجه پاکستان گفت: نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری های اسلامی در روزهای 22 و 23 مارس در پاکستان برگزار می‌ شود و صدای مؤثری در نشست وزرای خارجه کشورهای اسلامی در این زمینه بلند خواهد شد.

کد خبر 11560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =