کشتن فردی به اتهام توهین به مقدسات جایز نیست

حوزه علمیه جامعه نعیمیه ضمن صدور فتوای مهم شرعی در مورد اهانت به مقدسات اسلام گفت: کشتن انسانی به اتهام توهین به مقدسات جایز نیست

حوزه علمیه جامعه نعیمیه ضمن صدور فتوای مهم شرعی در مورد اهانت به مقدسات اسلام گفت: کشتن انسانی به اتهام توهین به مقدسات جایز نیست. در اسلام مطلقاً جایز نیست که کسی با به دست گرفتن قانون، چنین اعمال زشتی را انجام دهد. در اطاعت قانون آرامش جامعه و حفظ جان انسان هاست. در روستای "تلمبه" خانیوال، یک مرد معلول ذهنی به دلیل توهین به مقدسات به طرز وحشیانه ای به قتل رسید و این اقدام بسیار مذموم است.کسانی که در این قتل دست دارند، باید مجازات شوند، تا در آینده از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود. دکتر مفتی راغب حسین نعیمی، رئیس حوزه علمیه جامعه نعیمیه لاهور را در کنفرانس مطبوعاتی با حضور مفتیان و علمای برجسته کشور این فتوای شرعی را اعلام کرد. مفتی محمد رمضان سیالوی، مولانا محمد علی نقشبندی، مفتی محمد عمران حنفی، مولانا طاهر شهزاد، مولانا عبدالله ثاقب، مولانا قاضی عبدالغفار و سایر مفتیان نیز در کنفرانس مطبوعاتی فوق الذکر حضور داشتند.

علامه دکتر مفتی راغب حسین نعیمی طی صدور فتوایی گفت: کشتن کسی به اتهام اهانت به مقدسات اسلام جایز نیست. کشتن مؤمنی به ناحق، جرمی بسیار سنگین است و در قرآن کریم و روایات وعده های (عذاب) اکید داده شده است.

کد خبر 11569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =