بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان المپیا

بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان المپیا از تاریخ ۳ لغایت ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۲ تا ۱۹ آذرماه) برگزار خواهد شد. علاق­مندان می­ توانند آثار خود را در حوزه فیلم های بلند، فیلم های کوتاه، انیمشن و مستند تا تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ماه) به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

 بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان المپیا از تاریخ ۳ لغایت ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۲ تا ۱۹ آذرماه) برگزار خواهد شد. علاقمندان می­توانند آثار خود را در حوزه فیلم های بلند، فیلم های کوتاه، انیمشن و مستند تا تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ماه) به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان المپیا واقع در جنوب غربی یونان، در سال ۱۹۹۷ میلادی به منظور تقویت آثار تولیدی در زمینه کودکان و نوجوانان تاسیس شد. از جمله اهداف این جشنواره که در اساسنامه آن منتشر شده، معرفی هنر سینما به کودکان و نوجوانان، توسعه  آموزش هنر سینمایی و زمینه سازی حضور فعال کودکان و نوجوانان در حوزه هنر سینمایی است. علاوه بر تولیدات داخلی هر ساله بیش از ۷۰ فیلم جدید از کشورهای خارجی در بخش مسابقات  بین المللی این جشنواره شرکت می کنند. این رویداد بین المللی هرساله در ماه  دسامبر در منطقه  باستانی المپیا و در شهر" پیرگو" برگزار می­ شود. همچنین، در حاشیه این رویداد، برنامه های متنوعی همچون تئاتر، موسیقی، نمایشگاه های هنری برگزار می­گردد.

علاقهمندان می­ توانند آثار خود را از طریق آدرس ذیل تا تاریخ ۲۹ مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره مذکور ارسال نمایند:

https://vp.eventival.com/olympiafestival/2022

https://olympiafestival.gr/news/ypovoli-tainion-to-25o-festival

کد خبر 12744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =