صدور پیام رئیس نهضت جعفری پاکستان به مناسبت سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی.

علامه سید ساجد علی نقوی، رئیس نهضت جعفری پاکستان طی پیامی به مناسبت سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نه تنها عالم بزرگ شیعی، فقیه عالی رتبه، مجتهد بزرگ، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، رهبر سیاسی جهان، بنیانگذار سیاست های مثبت جهان و افشاگر توطئه های استعمار جهانی بودند، بلکه ایشان با تفکر، بصیرت و عملش، مسلمانان جهان را در راه وحدت رهبری کردند و جهان اسلام را به سوی مشکلات واقعی متوجه کردند. همچنین چهره دشمنان داخلی و خارجی اسلام را به امت اسلامی را معرفی کردند.

علامه سید ساجد علی نقوی، رئیس نهضت جعفری پاکستان طی پیامی به مناسبت سی و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی  (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نه تنها عالم بزرگ شیعی، فقیه عالی رتبه، مجتهد بزرگ، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، رهبر سیاسی جهان، بنیانگذار سیاست های مثبت جهان و افشاگر توطئه های استعمار جهانی بودند، بلکه ایشان با تفکر، بصیرت و عملش، مسلمانان جهان را در راه وحدت رهبری کردند و جهان اسلام را به سوی مشکلات واقعی متوجه کردند. همچنین چهره دشمنان داخلی و خارجی اسلام را به امت اسلامی را معرفی کردند.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) مرد بزرگ جهان بود که برای رهبری اسلام، در هر زمینه الگوی کامل بوده است. امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت زمان برای انقلاب اسلامی، علیرغم تبعید طولانی، مردم ایران را تربیت و راهنمایی کردند و در نتیجه با حرکتی مسالمت آمیز و آگاهانه موفق و پیروز شدند.

علامه ساجد نقوی گفت: امام خمینی (ره) در این عصر تمام جهان را چنان روشن کرد که ظلمت نمایندگان شوم طاغوت به پایان رسید.

وی افزود: امام خمینی (ره) زحمات زیادی کشید تا مظلومان جهان را از ظلم، شکنجه و استثمار صهیونیسم و ​​امپریالیسم جهانی نجات دهد تا آن ها از آزادی واقعی برخوردار باشند. اکنون این یک واقعیت تاریخی است که حضرت امام خمینی (ره) به ملت های محروم جهان سوم، به ویژه به امت اسلامی در برابر قدرت های استثمارگر و امپریالیستی جهان آگاهی، شعور و قدرت مقاوت بخشید. امام خمینی (ره) در طول زندگی اش برای سربلندی اسلام و مسلمین با کفر و استکبار جهانی مبارزه کرد، وی با خوش رویی، با سختی ها و مشکلات فراوانی روبرو شد. امام (ره) آزادی و رستگاری جهان اسلام را در وحدت امت اسلامی می‌دانست. پیام های حیات بخش امام (ره) برای وحدت اسلامی با تأثیر کامل خود در کالبد اسلامی جذب شده است. رهبر کبیر انقلاب اسلامی با توکل کامل بر سلاح ایمان به استکبار جهان یا به اصطلاح دیگر به ابرقدرت ها در هم شکست و ثابت کرد که کسانی که در راه خدا می جنگند، به کسی نیاز ندارند. علامه ساجد نقوی در ادامه با اشاره به نامه امام خمینی (ره) به رئیس اتحاد جماهیر شوروی جهت دعوت به اسلام، همچنین فتوای تاریخی امام (ره) علیه سلمان رشدی را گام هایی فراموش نشدنی قلمداد کرد.

(خبرگزاری جعفریه پرس / رسانه های اجتماعی مورخ  ۱۶ خرداد ماه).

کد خبر 12779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =