دیزنی؛ اسکان صهیونیست ها را در ویرانه های غزه تبلیغ میکند

https://al-akhbar.com/Images/ArticleImages/2024130205229935638422447499353897.jpg

با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، شبکه "هولو" (متعلق به Disney دیزنی) آگاهی را پخش میکند که به تبلیغ برای رژیم اشغالگر می پردازد. در متن تبلیغ عبارتی آمده است: "بیا و از غزه زیبا دیدن کن با سواحل شگفت انگیز و خیابان های جذاب، می توانید در یکی از هتل های پنج ستاره ما اقامت کنید و فوق العاده ترین غذاهای خاورمیانه را بچشید..."

این آگهی تصاویر زیبایی را با رنگ های روشن پخش می کند که گویی شهرهای دبی یا هنگ کنگ را از منظر ساحل خیره کننده، ساختمان های مجلل و زندگی شبانه فعال نشان می دهد. ویدیوی منتشر شده در صفحه «چشم به فلسطین» ادامه می‌دهد: "غزه بدون حضور حماس چنین می‌شد".

آنگاه با تبدیل تصاویر و رنگ‌های شناخته شده به شکل‌های ترسناک و چهره‌های رنگ پریده با تاریکی شدید در حالت کلی، جو کنونی را نشان می دهد.

در همین چارچوب، صهیونیست ها - به نقل از رسانه های خود – خبری را منتشر کردند که بیش از 12 وزیر از دولت صهیونیستی با همراهی بیش از بیست نفر از اعضای کنست صهیونیستی، در کنفرانسی که در قدس اشغالی برگزار شده بود، با عنوان «اسکان امنیت ایجاد میکند» شرکت کردند. شرکت کنندگان که در ابتدا با هدف جمع آوری پول و حمایت از سازمان های شهرک سازی در رژیم اشغالگر تشکیل جلسه داده بودند، پیشنهاد کردند که پس از پایان جنگ، روند حل و فصل جدیدی را در غزه آغاز کنند.

نکته:

در عرض چند هفته پس از شروع جنگ علیه غزه، ملت های جهان کمپینی را راه اندازی کردند برای بایکوت محصولات حامی رژیم اشغالگر، که برندهای جهانی با سابقه بسیار طولانی میان این کالاها بود از جمله همین دیزنی و زارا (ZARA) ؛ این کمپین در یکی دو ماه تبدیل به یک هشتگ شد که به سرعت در فضای مجازی منتشر گردید. امروز شاید نیاز به دوباره نشر کردن و گسترش دادن مفهوم تحریم کالاهای حامی رژیم اشغالگر بیشتر باشد، تا ملت های جهان لحظه ای جنایت های این رژیم را فراموش نکنند.

إعلان صهیونی مدفوع ومصمَّم بالذکاء الاصطناعی

کد خبر 18451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =