۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
نفوذ زنان کارآفرین 2024 در چین

در 21 مارس، کنفرانس نفوذ زنان کارآفرین 2024 در پکن برگزار شد. این کنفرانس از نمایندگان برجسته زن از شرکت های کارآفرینی، مؤسسات سرمایه گذاری، دانشگاه ها، شرکت های بزرگ و زمینه های فرهنگی فرامرزی دعوت کرد تا در مورد چهار موضوع "تولید و روند تفکر"، "پیشرفت و تعالی"، "کارآفرینی و سرمایه گذاری" و "رشد و تجربه" گفت و گو ، قدرت زنان را  در صنایع مختلف، بررسی و زنان را برای  کشف تنوع در کسب و کار و زندگی، تشویق کنند.

در سال های اخیر، تعداد کارافرینان زن تحصیل کرده افزایش یافته است. در میان 30 کارآفرین زن قابل توجه در امسال، نسبت مدرک کارشناسی ارشد و دکترا بیش از ٪90 است و ٪43 دارای تجربه تحصیل در خارج از کشور هستند. زمینه های کارآفرینی آنان عمدتا در زمینه های بهداشت و درمان، بیوتکنولوژی، تولید هوشمند، هوش مصنوعی و سایر زمینه هاست. ارزش فعلی سرمایه گذاری آنها نزدیک به 100 میلیارد یوان است و کل تأمین مالی شرکت هایی که آنان تأسیس کرده اند، بیش از 20 میلیارد یوان است.

       دونگ شیائو شیائو (Dong xiao xiao)، شریک GRC Fuhua Capital، گفت: "هنگامی که توسعه اقتصادی به سطح خاصی از پیچیدگی می رسد، فقط در مورد پیگیری بازده ساده به منافع سهامداران نیست، بلکه در مورد محاسبه دفتر کل ارزش اجتماعی است. هر دوره سود سهام خود را دارد و امیدوارم همه بتوانند آن را به دست بیاورند. شیون هوی (Xiong Hui)، رئیس و مدیر کل Ruiang Gene، گفت: کارآفرینی آغاز تحقق رؤیاها، کشف خود و پیشی گرفتن از خود است و این "خود" باید با جامعه هماهنگ باشد، بنابراین کارآفرینی یک جاده بسیار روشن است.

     هوانگ فی یان (Huang fei yan)، بنیانگذار و رئیس گروه فنّاوری سلامت Lezhui و یکی از بنیانگذاران گروه زنجیره معاینه فیزیکی iKang Guobin، از مسیر کارآفرینی خود گفت: "کارآفرینی در زمینه سلامت به خودی خود ارزش اجتماعی بیشتری نسبت به ارزش تجاری دارد. مهربانی، نیت نیکی، رفتار نیکی و به دیگران محبت کردن، چهار استقامت "نیکی"، مشخص ترین عمل کسب و کار برای نیکی است".

     در زمینه علوم زیستی، کارآفرینان زن به نیرویی تبدیل شده اند که نباید آنان را نادیده گرفت. گائو مینگ(Gao meng)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Toll Biotech، پر از اعتماد به نفس در چشم انداز زنان در زمینه علوم زیستی است و می گوید: "امیدوارم همه ما یک دیدگاه بلند مدت داشته باشیم، و معتقدیم که قدرت زنان می تواند انرژی بیشتری را در زمینه علوم زیستی شکوفا کند".

منبع: سایت روزنامه زنان چین (03/01/1403)

https://www.cnwomen.com.cn/2024/03/22/99676766.html

کد خبر 19204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =