امضای یادداشت تفاهم معرفی زیبایی های طبیعی و میراث فرهنگی یونان

Τουρισμός: Στα «σκαριά» η διεθνής προβολή της Ελλάδας – Netflix-ΕΟΤ υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας

طبق اعلام وزارت گردشگری یونان، آقای فرانگاکیس، دبیر کل این وزارتخانه، و خانم مدلین دو کوک بونینگ، معاون نتفلیکس در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، یادداشت تفاهمی به منظور معرفی زیبایی‌های طبیعی و میراث فرهنگی یونان امضا کردند. این تفاهم‌نامه، نتفلیکس را متعهد می‌کند تا از صنعت گردشگری یونان با نمایش سایت‌های توریستی این کشور در شبکه خود حمایت کند. همچنین مقرر شده که نتفلیکس و سازمان گردشگری یونان کلیپ تبلیغاتی مشترکی تهیه کنند.

دبیر کل وزارت گردشگری یونان اظهار داشت: «از طریق این همکاری، آرزو داریم یونان را به عنوان مکانی ایده‌آل برای تولیدات سمعی و بصری معرفی کنیم. با بهره‌گیری از گستره جهانی نتفلیکس، امیدواریم بتوانیم گردشگران و فیلم‌سازان را جذب کنیم تا کشورمان به مقصدی هم برای سفر و هم برای تولید فیلم تبدیل شود.»

ملاحظه:

۱- نتفلیکس یکی از سرویس‌ های محبوب‌ استریم فیلم و سریال به‌ حساب می ‌آید که فهرستی غنی از انواع فیلم ‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و سریا ل‌ های دست‌ اولی را ارائه می ‌دهد. نت فلیکس سرویس استریم و تماشای آنلاین و البته آفلاین فیلم و سریال است که اسم آن برای بسیاری از کاربران امروزی اینترنت آشنا است. در این سرویس، علاوه‌بر فیلم‌ها و سریال ‌های تولید شده سایر شرکت ‌ها و شبکه‌ ها، می ‌توان محصولات اختصاصی نت‌فلیکس را نیز تماشا کرد. برای بسیاری از افراد نام نتفلیکس به کابوس شومی تبدیل شده است و اعتقاد دارند که محصولات اختصاصی آن به سینما ضربه می ‌زند و علاوه‌بر آلودگی زیاد به تحریف‌ های اجتماعی و تاریخی کیفیت هنری خوبی ندارد؛ اما همچنان یکی از پلتفرم ‌های محبوب‌ تماشای فیلم و سریال است.

۲- معاون نتفلیکس اعلام کرد همکاری نتفلیکس با سازمان گردشگری یونان به منظور معرفی زیبایی های یونان به سراسر جهان باعث می شود تصویر یونان برای میلیون ها بیننده در سراسر جهان پخش شده و آنها را با تاریخ، فرهنگ و مناظر این کشور آشنا کند.

منبع: in.gr جولای ۲۰۲۴

https://www.in.gr/۲۰۲۴/۰۷/۱۳/economy/oikonomikes-eidiseis/tourismos-sta-skaria-diethnis-provoli-tis-elladas-netflix-eot-ypegrapsan-mnimonio-synergasias/

کد خبر 20467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =