۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
اقدامات مشکوک شبکه MTV لبنان

 شبکه لبنانی MTV به سیاست مشکوک خود ادامه می دهد

  • شبکه لبنانی MTV به سیاست مشکوک خود ادامه می دهد

https://al-akhbar.com/Images/ArticleImages/202481203927706638581415677067743.jpg

MTV به سیاست های مشکوک خود که یکسان سازی و شفافیت را شعار خود میداند و مقاومت را با رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر یکسان نشان میدهد، تاکنون ادامه می دهد. این روند مشکوک باعث افزایش خشم مردم به ویژه جامعه مقاومت نسبت به این شبکه شده است، جوانانی از ضاحیه جنوبی در شب شهادت فرمانده سید فؤاد شکر، دوربین شبکه را تخریب کردند وخبرنگاران آن که به سرعت به محل حادثه شتافتند را مورد ضرب و شتم قرار دادند و آنها را از ضاحیه جنوبی بیروت اخراج کردند.

ام تی وی در تلافی اتفاقات رخ داده، آن شب اخبار خود را به شکلی بسیار تحریک آمیز شروع کرد و در مقدمه گفت:

پاسخ تل آویو به حادثه مجدل شمس به صورت دو حمله کیفی و پی در پی اسرائیل صورت گرفت. در کمتر از هفت ساعت، اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت و تهران حمله کرد. در کمتر از هفت ساعت، اسرائیل مرد نظامی شماره یک حزب الله، فواد شکر و سیاستمدار شماره یک جنبش حماس، اسماعیل هنیه را هدف قرار داد. این دو حمله پیام‌های عمده‌ای را برای محور مقاومت منتقل کرد که برجسته‌ترین آنها این است که ایران و ضاحیه جنوبی بیروت دچار نقض امنیتی شدند و اسرائیل می‌تواند در صورت نیاز حملات کیفی را علیه آنها انجام دهد.

به نظر میرسد این شبکه روایت اسرائیل را پذیرفته و حمله به ضاحیه شهر را در چارچوب واکنش به حادثه مجدل شمس، و همچنین نمایش قدرت دادن اسرائیل و ادعای نقض امنیتی سیستم‌های مقاومت و ایران قرار داده است.

اقتحام صهیونی مستجد للعالم الافتراضی: بین mtv واسرائیل تتوارد الخواطر

کد خبر 20714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =