مشکلات بیمارستان های درگیر با کووید ۱۹ در ژاپن

بیمارستان های درگیر با کرونا در ژاپن، با مشکلاتی مواجه هستند

بیمارستانهایی که بیماران کرونائی را پذیرش می‌کنند، مجبور شدند برای جلوگیری از عفونت در بیمارستان، منطقه ای را برای جدا کردن حرکت بیماران آلوده تنظیم کنند، تجهیزات و امکانات جدیدی را پیش بینی نماید و این در حالی است که می بایست همه کارکنان از جمله کادر اداری را نیز به کار گیرند اما علی رغم تمام دشواری ها، درآمد بیمارستان ها و پاداش کارکنان نیز کاهش یافته و مشکلات مالی وجود دارد.

از نوامبر سال ۲۰۲۰، زمانی که موج سوم همه گیری COVID-۱۹ به طور جدی آغاز شد، بیمارستان های ژاپن به سختی توانستند از نظر مالی با آن کنار بیایند.

یک نظرسنجی در طی یک دوره ۳ ماهه بین ماه های اکتبر و دسامبر سال ۲۰۲۰ انجام شده است.

نتایج این بررسی نشان می‌دهد در مقایسه با سال گذشته، تعداد بیماران بستری، سرپایی و غیر کرونائی کاهش یافته است و اگرچه جراحی های اورژانسی در ماه های نوامبر و دسامبر در همان سطح ۲۰۱۹ باقی مانده است، اما به طور کلی تعداد جراحی ها پایین آمده است. این موضوع به ویژه در بیمارستان هایی که بیماران را پذیرفته اند بسیار شدید است.

از ۱۴۷۵ بیمارستانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند ۳۸.۱ درصد گفتند که پاداش های زمستانی کاهش یافته و ۳/. درصد نیز هیچ پاداشی دریافت نکردند.

در بیمارستانهایی که با بیماران کرونایی سر و کار داشتند، پرداخت پاداش بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است و در دوره نه ماهه بین آوریل و دسامبر سال ۲۰۲۰، حاشیه سود ۹۱۱ بیمارستان در سراسر کشور ۵.۶ درصد کسری داشتند و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۶ واحد بدتر شده بود.

با این حال، اگر بیمارستان ها بتوانند از دولت و مقامات محلی کمک مالی دریافت کنند، انتظار می رود وضعیت مالی آنها تا حدودی بهبود یابد.

منبع: نیپون

کد خبر 4999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =