بهره مندی از ربات برای اطلاع رسانی

خط راه آهن شرق ژاپن چندی قبل از دو ربات هوش مصنوعی برای هدایت مسافران در ایستگاه توکیو به صورت آزمایشی استفاده کرد.

این ربات ها با نام Pepper ساخت شرکت رباتیک soft bank و همچنین SEMMI از شرکت راه آهن آلمانی Deutsche Bahn AG بودند که پشت میز اطلاعات در ایستگاه مستقر شدند.

بازدید کنندگان می توانستند از آنها آدرس رستوران ها و مغازه ها را به زبان های ژاپنی، انگلیسی و چینی سئوال کنند.

هدف تولیدکنندگان ربات ها آزمایش توانایی آنان و واکنش بازدیدکنندگان است.

در ایستگاه توکیو روزانه بیش از ۴۵۰ هزار مسافر رفت و آمد دارند.

کد خبر 8683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =