این ربات ها با نام Pepper ساخت شرکت رباتیک soft bank و همچنین SEMMI از شرکت راه آهن آلمانی Deutsche Bahn AG بودند که پشت میز اطلاعات در ایستگاه مستقر شدند.
بازدید کنندگان می توانستند از آنها آدرس رستوران ها و مغازه ها را به زبان های ژاپنی، انگلیسی و چینی سئوال کنند.
هدف تولیدکنندگان ربات ها آزمایش توانایی آنان و واکنش بازدیدکنندگان است.
در ایستگاه توکیو روزانه بیش از ۴۵۰ هزار مسافر رفت و آمد دارند.
خط راه آهن شرق ژاپن چندی قبل از دو ربات هوش مصنوعی برای هدایت مسافران در ایستگاه توکیو به صورت آزمایشی استفاده کرد.
کد خبر 8683
نظر شما