اعلام تاریخ جشنواره ۲۰۲۲ از سوی مسئولان برگزاری جشنواره ملی هنر

چهل و هشتمین جشنواره ملی هنر (NAF) از ۲ تیر تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برگزار می شود و مسئولان برگزاری امیدوار هستند که به صورت حضوری برگزار شود.

مونیکا نیوتن[۲] ، از مسئولان اجرایی، می‌گوید: «دو سال از اتفاقات غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی گذشته است، دورانی که ما را به سمت قالب‌ها و روش‌های جدید ارائه کار سوق داده است. ما مهارت‌ها را توسعه داده‌ایم و مشارکت‌های جدیدی ایجاد کرده‌ایم که به ما کمک می‌کند جشنواره را به شیوه‌هایی برگزار کنیم که شاید به صورت دیگری نمی توانستیم برگزار کنیم، اما مشتاقانه منتظر برگزاری جشنواره به صورت حضوری در ماخاندا هستیم.»

با این حال، با وجود شرایطی که همه گیری بیماری می تواند ایجاد کند، جشنواره در مورد تغییرات سریع واقع بین است. نیوتن می افزاید: "یک پلن B وجود خواهد داشت و ما همچنین به دنبال این هستیم که چگونه می توانیم جشنواره را به گونه ای برگزار کنیم که ایمنی را با خودانگیختگی که جشنواره القا می کند، متعادل سازد. از هم‌اکنون تا تیر ۱۴۰۱ وقایع زیادی ممکن است اتفاق بیفتد؛ بنابراین، ما در حال شروع چرخه برنامه‌ریزی خود و سازگاری با تکامل محیط هستیم. "

فراخوان برای ارائه پیشنهادات

جشنواره ملی هنر همچنین از هنرمندان در تمام رشته‌ها می‌خواهد تا آثار خود را برای برنامه Live Curated از طریق فرم درخواست آنلاین تا جمعه، ۲۱ آبان ارسال کنند. مسئولان برگزاری گفتند که فراخوان تنها برای آثار تکمیل شده اعلام شده است. فراخوان جشنواره ملی هنر ۲۰۲۲ فرینج به طور جداگانه اعلام خواهد شد و فراخوان دیگری نیز در اوایل سال ۲۰۲۲، برای برگزاری به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.

روکرا سیتال[۳] ، مدیر هنری جشنواره گفت که آنها آماده تعامل با هنرمندان در مورد جشنواره ۲۰۲۲ و "در حال برنامه ریزی برای اقامت هنرمندان بیشتری در سال آینده در ماخاندا بوده و مشتاقانه منتظر این گسترش همه جانبه تأثیر جشنواره هستند. "

در حال حاضر، جشنواره‌ها و رویدادهای زنده در سطح بین‌المللی برگزار می‌شوند، به‌ویژه جایی که محدودیت‌ها به دلیل تزریق واکسن کاهش یافته است. در ۲۰ مهر، زمانی که تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ با اتیوپی روبرو شد، اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به‌طور محلی به هواداران واکسینه شده اجازه حضور در ورزشگاه FNB در ژوهانسبورگ را داد.

نیوتن می گوید که آنها به تماشای این فضا ادامه خواهند داد و توجه زیادی به محیط نظارتی در حال تغییر دارند. او در پایان می‌گوید: "ما در چارچوب مقررات کار خواهیم کرد تا بهترین و ایمن‌ترین جشنواره ممکن را با تمام هیجان بازگشت به جامعه، خلاقیت و امکانی که برگزاری حضوری جشنواره ملی هنر به ارمغان می‌آورد، اجرا کنیم. "

منبع:

https://www.bizcommunity.com/Article/۱۹۶/۴۸۴/۲۲۱۸۱۸.html

 

[۱] Makhanda

[۲] Monica Newton

[۳] Rucera Seethal

کد خبر 9571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =