پیرنورالحق قادری وزیر امور دینی فدرال در دیدار و ملاقات با هیاتی به سرپرستی طارق محمد دحروج، سفیر مصر اظهار داشت: دانشکده ای به عنوان بخشی از دانشگاه جامع الازهر درشهرلاهور قلب پاکستان، تأسیس خواهد شد.

اسلام آباد: پیرنورالحق قادری وزیر امور دینی فدرال در دیدار و ملاقات با هیاتی به سرپرستی طارق محمد دحروج، سفیر مصر اظهار داشت: دانشکده ای به عنوان بخشی از دانشگاه جامع الازهر در شهر لاهور قلب پاکستان، تأسیس خواهد شد.

وزیر امور دینی فدرال گفت: دانشگاه الازهر اساتید، برنامه های درسی و کتاب ها را ارائه می دهد و سایر امور اداری کالج بر عهده پاکستان خواهد بود،

پیرنورالحق قادری خاطر نشان کرد: برای راه اندازی هرچه زودتر این دانشکده کارگروهی از اعضای وزارت امور مذهبی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت امورخارجه و اوقاف پنجاب تشکیل خواهد شد و به زودی توافق نامه ای با دولت مصر برای ایجاد دانشکده الازهر امضا می گردد.

طارق محمد دحروج، سفیر مصر نیز اظهار داشت: برنامه درسی مشترک دانشگاه الازهر و پاکستان در این دانشکده تدریس خواهد شد و علاوه برآن دوره های آموزشی کوتاه و بلند مدت مبتنی بر تفسیر، فقه، تجوید و سیره تدریس خواهد شد.

https://epaper.dailyaaj.com.pk/epaper/pages/d9b8d7813a7269625c05c9534cc81124.jpg

کد خبر 10578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =