کنفرانس علما، سخنوران و روضه خوانان در روز پنجشنبه ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ در مسجد جامع امام صادق (ع) در منطقه G-۹، کراچی کمپانی اسلام آباد برگزار شد.

   کنفرانس علما، سخنوران و روضه خوانان در روز پنجشنبه ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ در مسجد جامع  امام صادق (ع) در منطقه G-۹، کراچی کمپانی اسلام آباد برگزار می شود.

   آیت ا... حافظ سید ریاض حسین نجفی، رئیس  نهاد حوزوی "وفاق المدارس شیعه پاکستان" و رئیس حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور، حوزه علمیه مرکزی شیعیان در پاکستان، علامه سید ساجد علی نقوی، رهبر شیعیان پاکستان و علامه شیخ محسن  علی نجفی، مفسر قرآن و بنیانگذار شبکه حوزوی اهل بیت (ع) و رئیس حوزه علمیه جامعه الکوثر اسلام آباد، حوزه علمیه مرکزی شیعیان در اسلام آباد در این کنفرانس سخنرانی کردند.

 توضیح:

 بدلیل اوضاع موجود در پاکستان، برگزاری کنفرانس های تکفیری، ثبت شکایات علیه شیعیان به بهانه اهانت صحابه، جلوگیری از مراسم عزاداری در برخی از مناطق به بهانه مجوز عزاداری و جلوگیری از سخنرانی علما از جمله علامه شهنشاه نقوی در مراسم عزاداری علمای شیعه را متحد کرد و دست به اعتراض زدند، همچنین برای وحدت و انسجام ملت شیعه کنفرانس مذکور را برگزار می کنند.

کد خبر 11022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =