تاکنون جسد ماجد بتی، فروشنده مواد مخدر که به اسلم فاروقی، افسر پلیس (ASI) کلانتری منطقه مریر حسن شهر راولپندی شلیک کرد و در نتجیه درگیری با پلس خود نیز کشته شد، تحویل نگرفته است.

براساس این گزارش،  پلیس کلانتری منطقه مریر حسن راولپندی  شب جمعه اقدام به دستگیری فروشنده مواد مخدر کرد، اما وی به اسلم فاروقی، افسر پلیس شلیک کرده و در نتیجه آن، پلیس کشته شد. پلیس نیز در پاسخ به این اقدام، به وی شلیک کرده و فروشنده مواد مخدر نیز کشته شد.

براساس شناسنامه ماجد بتی، که در تیراندازی تلافی جویانه پلیس کشته شد، آدرس منطقه چکلاله راولپندی نوشته است، اما افرادی که در آن محل زندگی می کنند نسبت به شناخت از متهم اظهار بی اطلاعی کرده اند.

از سوی دیگر، مراسم تشیع و نماز جنازه اسلم فاروقی، افسر پلیس در ستاد مرکزی پلیس راولپندی برگزار گردید. در این مراسم رئیس پلیس کل منطقه راولپندی، روسای پلیس مناطق مختلف شهر راولپندی و رئیس کلانتری پلیس منطقه مریر حسن، شخصیت های سیاسی، مذهبی و اجتماعی شهر شرکت کردند، همچنین گروه مسلح پلیس به جنازه (جسد) شهید اسلم فاروقی ادای احترام کردند. پیکر اسلم فاروقی با افتخارات دولتی به زادگاهش در منطقه "رته امرال" روالپندی منتقل گردید و طی مراسم ویژه ای دفن شد.

توضیح:

مواد مخدر همواره یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی دولت است و متاسفانه حتی در موسسات آموزشی نیز گسترش یافته است.

دولت برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر سعی و تلاش بسیار می کند و نسبت به جلوگیری از توزیع مواد مخدر موفقیت های خوبی حاصل شده است، اما اکنون در برخی از مناطق فروشندگان این مواد به صورت پنهانی فعالیت می کنند، و پلیس برای بازداشت آن ها نیز اقدام می نماید. در برخی از موارد در نتیجه درگیری پرسنل پلیس با فروشندگان مواد مخدر، نیروی های پلیس به شهادت می رسند و فروشندگان مواد مخدر نیز کشته می شوند.

کد خبر 11049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =