آیت ا... حافظ سید ریاض حسین نجفی، رئیس نهاد حوزوی"وفاق المدارس شیعه پاکستان"، علامه محمد افضل حیدری، دبیرکل و علامه مرید حسین نقوی، معاون رئیس، شهادت بیش از ۱۰۰ نمازگزار در حمله انتحاری به مسجدی در در منطقه قندوز افغانستان در نماز جمعه را به شدت محکوم کردند

آیت ا... حافظ سید ریاض حسین نجفی، رئیس نهاد حوزوی"وفاق المدارس شیعه پاکستان"، علامه محمد افضل حیدری، دبیرکل و علامه مرید حسین نقوی، معاون رئیس، شهادت بیش از ۱۰۰ نمازگزار در حمله انتحاری به مسجدی در در منطقه قندوز افغانستان در نماز جمعه را به شدت محکوم کردند و گفتند: شهادت نمازگزاران مذکور فاجعه بزرگی تلقی می شود و متاسفیم که کشورهای اسلامی جهان، همچنین احزاب مذهبی و سیاسی پاکستان این اقدام را محکوم نکردند و واکنشی نشان ندادند.

مسئولین وفاق المدارس شیعه گفتند: از نظر قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (ص)، کل امت اسلامی مانند یک بدن است، اگر دردی به یکی از اعضای آن باشد، باید توسط کل امت اسلامی احساس شود، ولی متأسفانه امت اسلامی به دلیل اختلافات جزئی در خصوص چنین فواجع عظیمی سکوت می کنند و آن ها را محکوم نمی کنند.

آن ها طی پیام تسلیتی گفتند: فعالیت های داعش خونخوار چالشی برای دولت طالبان و علامت سوالی در مورد عملکرد آن ها است و بسیار نگران کننده است که پس از این فاجعه هولناک و غم انگیزی عملیاتی علیه داعش انجام نشود.

آن ها گفتند: برای رسانه های پاکستان غم انگیز و دردناک است که شهدای نماز جمعه را مرده یا کشته گفتند.اگر افردی که در حال اقامه نماز جمعه و بدون هیچ گونه گناهی کشته می شوند، شهید نیستند؟ پس چه کسی شهید است؟

 

کد خبر 11065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =