پیر نور الحق قادری، وزیر امور مذهبی پاکستان گفت: عمران خان، نخست وزیر پاکستان تشکیل "مرکز رحمت للعالمین (ص)" اعلام کرده است و تمام بخش های دولتی از جمله، وزارت آموزش و پرورش پاکستان، وزارت اطلاعات و اطلاع رسانی پاکستان، وزارت امور مذهبی پاکستان و دولت های ایالتی نیز در این مرکز مشارکت خواهند داشت.

براساس این گزارش، پیر نور الحق قادری، وزیر امور مذهبی پاکستان طی سخنانی در "محفل نعت خوانی پیامبر اکرم(ص)" در مسجد وزارت امور مذهبی پاکستان واقع در مجتمع کوهسار اسلام آباد در ارتباط با "عشره رحمت للعالمین(ص)"، اظهار داشت: از برگزارکنندگان مراسم زیبای محفل نعت پیامبر اکرم (ص) قدردانی می کنم.

وی گفت: ایمان و اعتقاد ما این است که یاد پیامبر اکرم (ص) شر را دور می کند و نعمت ها را می افزاید.

وی افزود: یاد پیامبراکرم(ص) از زمانی آغاز شده است که خداوند متعال قصد ایجاد این موجود را داشته است و یاد پیامبراکرم (ص) تا روز قیامت ادامه خواهد داشت.

پیر نورالحق قادری، وزیر امور مذهبی پاکستان گفت: ذکر زیبای پیامبر اکرم(ص) برای ما منبع خیر و برکت است.

وی گفت: ما نبودیم، این ذکر بود و ما هستیم، این ذکر هست و اگر ما نباشیم بود، این ذکر خواهد بود.

وی افزود: جشن ها در سراسر کشور از ۳ تا ۱۳ ربیع الاول در ارتباط با "عشره رحمت للعالمین (ص) ادامه خواهند داشت.

نور الحق گفت: عمران خان، نخست وزیر پاکستان تشکیل "مرکز رحمت للعالمین (ص)" اعلام کرده است و تمام بخش های دولتی از جمله، وزارت آموزش و پرورش پاکستان، وزارت اطلاعات و اطلاع رسانی پاکستان، وزارت امور مذهبی پاکستان و دولت های ایالتی نیز در این مرکز مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 11070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =