علامه زبیر احمد ظهیر، رئیس اتحادیه دموکراتیک اسلامی پاکستان و حزب مرکزی جماعت اهل حدیث پاکستان گفت: حقیقت این است که ما از اطاعت پیامبر اکرم (ص) صحبت می کنیم، اما عملاً هیچ اقدامی نمی کنیم.

علامه زبیر احمد ظهیر، رئیس اتحادیه دموکراتیک اسلامی پاکستان و حزب مرکزی جماعت اهل حدیث پاکستان گفت: حقیقت این است که ما از اطاعت پیامبر اکرم (ص) صحبت می کنیم، اما عملاً  هیچ اقدامی نمی کنیم. وی گفت: عشق مصطفی (ص) اقتضا می کند که نظام مصطفی(ص) در کشور اجرا شود، زیرا بدون اجرای  نظام مصطفی (ص) مشکلات ما هرگز نمی توانند پایان یابند. وی افزود: در ۷۴ سال گذشته ما از هر سیستمی استفاده کرده ایم، اما مشکلات ما در حال افزایش است.

علامه ظهیر گفت: ما ادعاهای زیادی درباره عشق و علاقه به مصطفی (ص) داریم، اما به پذیرش نظام مصطفی (ص) توجه نمی کنیم.

وی این اظهارات را طی سخنانی در کنفرانس "رحمت للعالمین (ص)" در حوزه علمیه عمر بن عبدالعزیز در منطقه گلبرگ، لاهور بیان کرد.

علامه زبیر احمد ظهیر گفت: این حقیقت است که ما از عشق به پیامبر اکرم (ص) صحبت می کنیم، اما از اطاعت به پیامبر اکرم (ص) صحبت نمی کنیم، درحالیکه در قرآن کریم برای اطاعت پیامبر اکرم (ص) بیشتر تاکید شده است و خداوند می فرماید از پیامبر اکرم(ص) اطاعت کنید تا مورد رحمت قرار بگیرد. وی گفت: موفقیت فقط با ارائه کلمات و بیانیه های خالی به دست نمی آید.

کد خبر 11081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =