در کشور اسلامی که به نام نفاذ اسلام تأسیس شده است برگزاری برنامه رقص، موسیقی و فعالیت های غیر اسلامی، در موسسات آموزشی آن تحت هیچ شرایطی قابل تحمل نیست.

زعمای جمعیت علمای اسلام پاکستان (JUI) از جمله مفتی مسرت اقبال، رئیس جمعیت علمای اسلام بخش راولپندی، مولانا محمود حسن، مولانا رشید یوسف، حافظ بشارت عثمانی، فیضان راجا، قاری عبدا...، بابا یوسف جمعه و سایر علما پس از برگزاری برنامه رقص، نمایش موسیقی و ارتکاب اعمال ناشایست در دانشگاه پیر مهرعلی شاه در شهر راولپندی، خواستار استعفای معاون آموزشی دانشگاه شده و گفتند: در کشور اسلامی که به نام نفاذ اسلام تأسیس شده است برگزاری برنامه رقص، موسیقی و فعالیت های غیر اسلامی، در موسسات آموزشی آن تحت هیچ شرایطی قابل تحمل نیست.

آن ها گفتند: مردم فرزندان خود را برای فراگیری علم، دانش و اخلاق  به مؤسسات آموزشی می فرستند، اما برخی از مسئولین موسسات آموزشی نسل جوان را، برخلاف آموزه های اسلامی، درگیر فرهنگ و فعالیت های ضداسلامی می کنند. برگزاری چنین فعالیت های ضدشرعی در دانشگاهی که به نام پیر مهر علی شاه، (دانشمند دینی معروف پاکستانی و از فارغ التحصیلان جامعه الازهر مصر) تاسیس شده است، احساسات مذهبی مردم مسلمان را جریحه دار کرده است.

شخصیت های یاد شده خواستار استعفای معاون آموزشی دانشگاه و عذرخواهی از ملت شدند.

کد خبر 11142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =