برگزاری نمادین جام جهانی در صربستان توسط نوجوانان صرب

ر آستانه جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال صربستان لیگ بازی جوانمردانه فوتبال برای کودکان شش تا ۱۳ ساله را با حضور۳۷۰ تیم از ۹۰ باشگاه برگزار کردکه در مجموع  ۵۰۰۰ نوجوان دراین حرکت ورزشی شرکت کردند.

در آستانه جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال صربستان لیگ بازی جوانمردانه فوتبال برای کودکان شش تا ۱۳ ساله را با حضور۳۷۰ تیم از ۹۰ باشگاه برگزار کردکه در مجموع  ۵۰۰۰ نوجوان دراین حرکت ورزشی شرکت کردند.

مراسم پایانی یک تورنمنت با حضور ۳۲ تیم بود که هر کدام بصورت نمادین نماینده یک تیم از دوره آتی جام جهانی فیفا در قطر بودند.

مسابقات طبق قوانین فوتبال با ۷ بازیکن(شش بازیکن به اضافه یک دروازه بان) برگزار شد. این رویداد توسط نماینده شهرداری شهرراکوویکا پس ازرژه تشریفاتی تیم ها در روز یکشنبه ۱۲ ژوئن در ورزشگاه FC  RAKOVICA    برنامه ریزی و افتتاح گردید.

فدراسیون فوتبال صربستان برای بازی جوانمردانه و اخلاق در ورزش با همکاری یووان سیمیچ از خیرین و انسان دوست مشهور، به تماشاگران حاضر و فوتبالیست های کوچک این فرصت را داد تا با رقابت در شوت به دروازه، در اقدام "حدس برای زندگی" شرکت کنند.

به دقیق ترین شرکت کنندگان جوایزی تعلق گرفت ومشارکت های داوطلبانه جمع آوری شده برای کمک به آنا ماریا ماریچیچ ۱۷ ساله، بازیکن سابق والیبال بلگراد و اوکی کرنجانسکی که از تومور بدخیم مبتلا رنج می برد، اختصاص یافت.

کد خبر 12898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =