فراخوان شبکه الجزیره مستند برای مسابقه فیلم کوتاه

شبکه تلویزیونی الجزیره مستند برای پنجمین دوره مسابقه فیلم کوتاه خود در سال 2024 به منظور کشف استعدادها در این حوزه، فراخوان داد.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، این فراخوان به دانشجویان و جوانان اختصاص دارد و زیر نظر الجزیره مستند از اول ژانویه تا 31 مارس برگزار خواهد شد.
درخواست های شرکت در این مسابقه باید حداکثر تا 31 مارس آینده با پر کردن فرم درخواست شرکت، افزودن یک نسخه آنلاین از فیلم و ارسال فرم به آدرس: aljazeeradcontest@aljazeera.net انجام شود. مدت زمان فیلم ارسالی نیز نباید باید بین 2 تا 8 دقیقه باشد. فیلم ها همچنین باید با کیفیت HD یا بالاتر و دوبله یا ترجمه نیز باید به زبان عربی باشد.

ده فیلمی که به عنوان بخشی از لیست نهایی برای رقابت نهایی انتخاب شوند در فهرست نهایی در حساب یوتیوب الجزیره مستند، منتشر خواهند شد. بر این اساس، هیئت داوران ده فیلم کوتاه برتر را برای ارائه به مخاطبان مستند الجزیره در حساب یوتیوب منتشر خواهد کرد تا با لایک کردن، رای دهند. رای مخاطبان 25 درصد از امتیاز نهایی را به خود اختصاص می دهد و 75 درصد باقیمانده به امتیاز هیئت داوران اختصاص دارد.

جوایز این دور از مسابقات فیلم کوتاه الجزیره اینگونه است که به نفر اول 3000 دلار، نفر دوم 2000 دلار، برای نفرم سوم 1000 دلار و برای برنده بخش نگاه مخاطب نیز 500 دلار اعطا خواهد شد.

https://www.raya.com/2024/01/03/

کد خبر 17911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =