کُلدا، انجمن "بانونا-با" کتابخانه ای را در کمون کُلدا ایجاد و راه اندازی کرده است تا دانش آموزان و سایر افرادی که به طور منظم برای جلسات خواندن یا آموزش رایانه به این مکان دانش مراجعه می کنند، خوشحال شوند.

کتابخانه انجمن "Banouna-Ba" در منطقه کُلدا، مکانی بسیار محبوب بین دانش آموزان کتابخانه انجمن "Banouna-Ba" در منطقه کُلدا، مکانی بسیار محبوب بین دانش آموزان

کُلدا، انجمن "بانونا-با" کتابخانه ای را در منطقه کُلدا ایجاد و راه اندازی کرده است تا دانش آموزان و سایر افرادی که به طور منظم برای جلسات خواندن یا آموزش رایانه به این مکان دانش مراجعه می کنند، خوشحال شوند.

تعداد زیادی بازدید کننده از کتابخانه وجود دارد که بخش زیادی از آنها را دانش آموزان سال ششم تا آخر تشکیل می دهند. همچنین افراد دیگری هستند که برای خرید کتاب می آیند، در آخر هفته و بعدازظهرهای چهارشنبه که به طور متوسط ​​بیش از 50 نفر را ثبت می کنیم که برای جلسات مطالعه یا برای آموزش کامپیوتر می آیند. دبیر کل Diallo Diyé توضیح داد. انجمن دیائو، مدیر کتابخانه.

صبح امروز چهارشنبه چند نفر از دانشجویان به منظور تجدید درخواست کتاب و یا عضویت جهت داشتن کارت دسترسی و عضویت در خانواده اعضای کتابخانه انجمن حضور داشتند.در کلاس ششم کلاس A در کالج Sikilo Ouest، جیبریل مائه باری می گوید که او به کتابخانه ای می رود که در نزدیکی خانه اش قرار دارد، مطمئناً گاهی اوقات برای برداشتن کتاب ها، اما بیشتر اوقات این کار عمدتا برای لذت بردن از آرامش و تجدید نظر است. درس ها.

با گذشت دقایق، دختران نوجوان از کالج سیکیلو اوست می‌آیند تا کتاب‌ها را بیاورند و برای یک هفته دیگر کتاب‌ها را ببرند. هدی با، دختر مدرسه‌ای، می‌گوید: «ما هر روز بعد از ساعات مدرسه برای خواندن رمان به اینجا می‌آییم، از آرامش و محیط استفاده می‌کنیم تا درس‌هایمان را هم یاد بگیریم.

دیالو دیه دیائو توضیح داد: کتابخانه ای که در سال 2011 افتتاح شد، به خوبی با کتاب های مربوط به این برنامه، رمان های لازم برای آموزش و یادگیری با هدف "حمایت و کمک به دانش آموزان در تحقیق و مطالعه مستند"، موجود است.

این کتابخانه علاوه بر اتاق مطالعه، شامل یک اتاق کامپیوتر مجهز به کامپیوتر و دستگاه فتوکپی برای تسهیل تحقیق و آموزش کامپیوتر برای دانش آموزان است.برای استفاده کارآمد از اتاق توسط دانش آموزان، مسئولان یک سیستم پیکربندی کامپیوتری را راه اندازی کرده اند تا از استفاده برای اهداف دیگر خودداری کنند.ما یک سیستم پیکربندی را در اتاق کامپیوتر نصب کرده ایم تا از استفاده از رایانه برای مقاصد دیگر خودداری کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که دانش آموزان برای اهداف تحقیقاتی مستند و/یا برای آموزش رایانه با رایانه کار می کنند و هر ساکن باید یک کارت دسترسی رایگان داشته باشد.» خانم دیالو توضیح داد.

برای اطمینان از نظارت، مدیر کتابخانه با استفاده از نرم‌افزار دستگاه ضبط را راه‌اندازی می‌کند که در آن هر دارنده کارت با یک شماره مربوطه شناسایی می‌شود و امکان ردیابی کتاب‌هایی را که گاهی اوقات کتابخانه را در طول ۷ روز مجاز ترک می‌کنند، ممکن می‌سازد.

کتابخانه انجمن "Banouna-Ba" در منطقه کُلدا، مکانی بسیار محبوب بین دانش آموزان

https://aps.sn/kolda-la-bibliotheque-de-lassociation-banouna-ba-un-endroit-tres-frequente-par-les-eleves/

کد خبر 18144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

آخرین گزارش ها