قزاقستان و نالیوود فیلم مشترک می سازند

مرکز تولید Promoving (نیجریه) و شرکت Dosfilm (قزاقستان) در حال اجرای یک پروژه مشترک با فیلمسازانی از نیجریه هستند.

این فیلم که هم اکنون در آفریقا در حال فیلمبرداری است «انسان باش!» نام دارد. این نوع همکاری با شرکتی از نالیوود، مشابه نیجریه ای بالیوود هند است - نخستین فیلم مشترک در تاریخ سینمای داخلی قزاقستان است.

به گفته کارشناسان، سرمایه نالیوود بیش از 5 میلیارد دلار برآورد شده و این سومین غول سینمایی در جهان است. فیلم جدید پروژه مشترک دو شرکت است. در این فیلم تهیه‌کنندگان، کارگردانان، فیلمنامه‌نویسان و سهامداران فیلم آفریقایی نالیوود حضور دارند. این فیلم نه تنها در قزاقستان، بلکه در نیجریه نیز اکران خواهد شد.

الماس آلیمژانوف کارگردان شرکت Dosfilm گفت: کار مقدماتی فشرده بیش از شش ماه ادامه داشت. فیلمنامه را با هم نوشتیم. آنها روی ویرایش آن کار کردند و ما در نهایت به آن اضافه کردیم. در حال حاضر فیلمبرداری یک فیلم مشترک را آغاز کرده‌ایم.

خلاصه داستان این فیلم حول محور سه جوان است که به طور تصادفی به آفریقا می‌روند. شخصیت‌های اصلی آزمون‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند و نگاه خود را به زندگی تغییر می‌دهند.

تماشاگران قزاقستانی می‌توانند فیلم «انسان باش!» را در ماه مارس سال 2024 تماشا کنند.

گفتنی است نالیوود، که مخفف نیجریه و هالیوود است، یک صنعت فیلمسازی در نیجریه است که به تولید فیلم‌های عامه‌پسند در زبان‌های یوروبایی، ایگبو، هاوسا و انگلیسی اختصاص دارد. نالیوود بزرگترین صنعت فیلمسازی در قاره آفریقا است و به عنوان یکی از بزرگترین صنایع فیلمسازی در جهان شناخته می شود.

منبع :

https://24.kz/ru/news/culture/item/636103-kazakhstan-i-nollivud-vypustyat-sovmestnyj-film

کد خبر 18347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =