وزارت بهداشت قزاقستان یک ذخیره پرسنل از جوانان برای تحصیل در ژاپن ایجاد خواهد کرد

به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت جمهوری قزاقستان، پزشکان جوان قزاقستانی قادر خواهند بود آموزش های حرفه ای را در ژاپن طی کنند.

برنامه رهبران جوان مراقبت های بهداشتی، بیش از 20 سال است که در ژاپن فعالیت می کند.

به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت جمهوری قزاقستان، پزشکان جوان قزاقستانی قادر خواهند بود آموزش های حرفه ای را در ژاپن طی کنند.

در دیدار وزیر وزارت بهداشت قزاقستان و رییس دانشگاه ناگویا در ژاپن، ایکو یاماموتو، آنها در مورد مسائل همکاری دوجانبه در زمینه افزایش منابع انسانی برای سیستم مراقبت های بهداشتی و گسترش مشارکت ها در زمینه آموزش پزشکی بحث و تبادل نظر کردند.

با در نظر گرفتن روابط دوستانه دیرینه با ژاپن، و فعالیت سفارت کشور ژاپن در قزاقستان، آماده هستیم به سطح جدیدی از مشارکت در آموزش پزشکان جوان و مدیران مراقبت‌های بهداشتی نسل جدید دست یابیم و از پیشرفت تجربه و دانش شما استفاده کنیم» -خانم اکمارال النازاروا، وزیر بهداشت جمهوری قزاقستان خاطرنشان کرد.

پروفسور ایکو یاماموتو در مورد یک برنامه آموزشی یک ساله برای رهبران جوان مراقبت های بهداشتی در ژاپن صحبت کرد: «این یک برنامه کارشناسی ارشد برای خدمات عمومی به ویژه برای کارمندان وزارتخانه های کشورهای آسیایی، از جمله قزاقستان است. این برنامه بیش از 20 سال است که اجرا شده است و بر سلامت عمومی تمرکز دارد، بخشی از این طرح نه تنها برای آموزش است، بلکه همچنین بر بازدید از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و سایر سازمان‌های پزشکی برای مشاهده نحوه عملکرد و عملکرد سیستم مراقبت‌های بهداشتی ژاپن تمرکز دارد».

در جمع بندی این نشست، وزیر وزارت بهداشت قزاقستان خاطرنشان کرد که با در نظر گرفتن ویژگی های هر منطقه، یک پشتیبان در قزاقستان - ذخیره پرسنل جوانان - ایجاد می شود.

منبع:

https://informburo.kz/novosti/v-minzdrave-sozdadut-molodyozhnyj-kadrovyj-rezerv-dlya-obucheniya-v-yaponii

کد خبر 18631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =