۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

جنبش جوانان انصار یک سازمان جوانان، جامعه، ملی و مذهبی با ویژگی مردمی است. جنبش جوانان انصار یا به اختصار GP Ansor یک نهاد خودمختار تحت سازمان نهضت العلماء است.

جنبش جوانان انصار یک سازمان جوانان، جامعه، ملی و مذهبی با ویژگی مردمی است. جنبش جوانان انصار یا به اختصار GP Ansor یک نهاد خودمختار تحت سازمان نهضت العلماء است.

- این سازمان در ابتدا نام انصار نهضت العلماء را داشت که در اساسنامه  به جنبش جوانان انصار نهضت العلماء تغییر یافت. این جنبش در ۱۰ محرم ۱۳۵۳ هـ یا مصادف با ۲۴ آوریل ۱۹۳۴ در بانیووانگی، جاوه شرقی تاسیس شد.

- در طول مسیر تاریخی ملت، با این توانایی و قدرت، جنبش جوانان انصار نقش استراتژیک و قابل توجهی در توسعه جامعه اندونزی دارد. این جنبش قادر است موجودیت خود را حفظ کند، قادر است سرعت حرکت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اعضای خود را تشویق کند و کیفیت نقش و کیفیت عضویت خود را نشان دهد.

- جنبش جوانان انصار هنوز در هر قسمت از مسیر تاریخی ملت وجود دارد و همچنان موقعیت و نقش استراتژیک خود را در هر تغییر رهبری ملی حفظ می کند.

- اهداف

- اهداف این جنبش عبارتند از: تشکیل و توسعه نسل جوان اندونزی به عنوان کادری باهوش و سرسخت، دارای ایمان و تقوای الهی، دارای شخصیتی والا، دارای اخلاق کریمه، سالم، ماهر، میهن دوست، مخلص و عامل به اعمال صالحه هستند.

- آگاه ساختن جوانان مسلمان به وظیفه خود برای رسیدن به آرمانهای اسلامی

- بهبود بخشیدن کیفیت تربیت و تدریس

- افزایش تربیت معنوی و جسمی برای ایجاد جامعه اسلامی

 - راهنمائی و کمک به استقرار و انسجام انصار

- افزایش همکاری با سایر سازمانهای جوانان، چه در داخل و چه در خارج از کشور

- افزایش فعالیتهای مختلف ورزشی، هنری و اجتماعی.

- ریاست کنونی این جنبش به عهده یاقوت خلیل قومس است.

کد خبر 3046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =